بهترین سم برای حشرات خانگی | سمپاشی پگاه
  • شماره تماس 09121504524
  • ایمیل : sprayer.pegah@gmail.com

معرفی بهترین سم برای حشرات خانگی

شرکت سمپاشی پگاه > مقالات آموزشی > معرفی بهترین سم برای حشرات خانگی

در دنیا بیش از ده میلیون گونه حشره وجود دارد. این حشرات در تمام نقاط روی زمین یافت می شوند. از جمله میهمان های ناخوانده ای که تقریبا همه تجربه کرده ایم، سوسک ها، موش ها، کک ها و… هستند. هر چقدر که به فصل گرم سال نزدیک تر می شویم، حضور این موجودات موذی هم پررنگ تر می شود. حشرات مزاحم در کنار ما هستند و می توانند زندگی انگل واری داشته باشند. خیلی از این موجودات، باعث ایجاد بیماری های گوناگون در انسان می شوند که سلامت او را به خطر می اندازد. یکی از رایج ترین راه ها برای رهایی از دست حشرات، سمپاشی می باشد. در ادامه به معرفی بهترین سم برای حشرات خانگی می پردازیم.

معرفی بهترین سم برای حشرات منازل

حشرات گونه های متفاوتی دارند که هر کدام به نوعی خاص نسبت به مواد شیمیایی واکنش نشان می دهند. گاهی ممکن است حشرات منزل شما با سموم ساده از بین بروند اما برای از بین بردن بعضی از آن ها نیاز به استفاده از سم های قوی تر و ترکیبی است.

برای اینکه بتوانید بهترین سم را برای از بین بردن حشرات منزلتان بشناسید، بهتر است با کارشناسان شرکت سمپاشی مد نظرتان مشورت کنید تا شما را در رابطه با سم مناسب حشرات خانگی راهنمایی کنند. آن ها با توجه به تجربه و دانش بیشتر در این زمینه، می توانند بهترین گزینه ها را به شما ارائه دهند.

بهترین سم حشره کش برای منازل چیست؟ از این جهت که بتوانید بهترین سم حشرات موجود در منزلتان پیدا کنید، سم ها را بر اساس نوع حشرات خانگی تقسیم بندی کرده اند. برای مثال سم مخصوص به دفع سوسک، موش، ساس، کنه، عنکبوت، مورچه و…

سوسک ها حشراتی هستند که هم آرامش افراد را بر هم می زنند و هم سطح بهداشت افراد خانه را پایین می آورند. این حشره می تواند ناقل بیماری های مختلفی باشد که سلامت انسان و حیوانات را به خطر بیاندازد. برای از بین بردن سوسک ها از انواع مختلفی از سم ها استفاده می کنند که به صورت خمیر، مایع و اسپری پیدا می شوند.

شرکت پگاه با سابقه درخشان و با به کار گیری نیروهای متخصص و متبحر در امر سمپاشی ساختمان، سمپاشی رستوران، سمپاشی هتل، سمپاشی ادارات، سمپاشی آمفی تئاتر و سمپاشی منازل به شما کمک می کند.

پرکاربرد ترین و بهترین سم حشرات منازل  عبارتند از:

سم سایپرمترین بهترین سم برای حشرات موذی منزل

اگر شما هم در منزل، محل کار و… با حشرات مزاحم در گیر هستید، سم سایپرمترین می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این سم در از بین بردن انواع حشرات موذی نظیر سوسک، پشه، مورچه، مگس، کنه، ساس، عقرب، جیرجیرک، کک و… به شما کمک می کند.

روش استفاده: ابتدا مقدار 50 سی سی از حشره کش سایپرمترین را درون 5 لیتر اب حل کنید. سپس با استفاده از اسپری یا به صورت دستی به محل مورد نظرتان بپاشید. این سم برای سمپاشی گیاهان و ریختن در فاضلاب هم استفاده می شود.

حشره کش فاتح

حشره کش فاتح را می توانید برای دفع حشراتی همانند پشه، مگس و… استفاده کنید. این اسپری اثری فوری و تاثیری طولانی مدت دارد. از این اسپری می توانید به راحتی استفاده کنید. اسپری فاتح هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کند. البته توجه داشته باشید که در محیطی دور از دسترس کودکان قرار بگیرد. پس از هر بار مصرف، دست هایتان را به خوبی بشویید.

 خمیر سوسک کش امحا اصل

از بهترین گزینه ها برای کشتن سوسک ها، خمیر سوسک کش امحا اصل است. این محصول دارای قدرت کشندگی بالایی است و به راحتی می توان از آن استفاده کرد. خمیر سوسک کش امحا بدون بو بوده و به محیط زیست و حیوانات آسیبی وارد نمی کند.

روش استفاده: خمیر را به میزان کافی در محل رفت و آمد سوسک ها قرار دهید. از شایع ترین نقاطی که سوسک ها مورد حمله قرار می دهند کابینت ها، لبه ظرفشویی، حمام، سرویس بهداشتی، زیر یخچال و… می باشد. به طور کلی این جانور موذی به محیط های گرم و تاریک علاقه دارد. پس سعی کنید در تمامی این مکان ها از خمیر سوسک کش قرار دهید.

طعمه سوسک کش گرین لیف

طعمه سوسک کش گرین لیف از بهترین گزینه ها برای رهایی از شر سوسک ها است. این محصول خطری برای حیوانات و انسان ها ندارد و می توانید از آن در اماکن عمومی، راه پله ها، ساختمان ها و… استفاده کنید. برای استفاده باید طعمه ها را به صورت خطی و در مکان های خشک قرار دهید.

سم قوی برای حشرات موذی و موش ها

موش ها از بزرگترین جوندگان مزاحم در منازل می باشند که برای رهایی از آن ها راهی جز استفاده از سم و طعمه کشنده نیست. این حیوان می تواند تهدید بزرگی برای سلامتی اعضای خانواده باشد. بهترین سم های موش کش عبارتند از:

 سم موش پلت

سم موش پلت را با استفاده از موادی تهیه کرده اند که برای موش ها خوش بو و خوش مزه است. از این سم برای دفع انواع جوندگان، موش های خانگی و فاضلابی استفاده می شود. روش استفاده از این سم بسیار راحت است. شما می توانید آن را در هر مکانی که بخواهید قرار دهید.

اگر سم پلت برای مدت زمان زیادی در یک مکان بماند همچنان بدون تغییر شکل و طعم قابل استفاده است. پس از اینکه موش این طعمه را بخورد، کشته می شود. این سم آلودگی در محیط ایجاد نکرده و می تواند برای طولانی مدت در محل مورد نظرتان قرار داشته باشد.

چسب موش فیکا

چسب موش ها از روش های بدون دردسر و کم ریسک برای گیر انداختن موش ها می باشد. شما می توانید برای از بین بردن موش های منزلتان از چسب موش فیکا یا هر برند معتبر دیگری استفاده کنید. این محصول برای شما علاوه بر موش ها، موجوداتی مثل مارمولک ها، سوسک ها و… را هم گیر می اندازد. چسب موش علاوه بر اینکه قیمت پایینی دارد، به محیط زیست هم آسیبی نمی رساند.

شرکت سمپاشی پگاه تهران یکی از شرکت های برتر برای ارائه خدمات سمپاشی حشرات خانگی مانند سمپاشی سوسک، سمپاشی موش، سمپاشی کک تهران، سمپاشی ساس، سمپاشی موریانه و سمپاشی مورچه به صورت فوری و تخصصی می باشد.

سم قوی حشرات خانگی و ساس

اگر شما در منزلتان دچار ساس شده اید بهتر است سریعا اقدام به سمپاشی ساس کنید. ساس ها موجودات ریزی هستند که با چشم غیر مسلح قابل روئیت نمی باشند. این حشره بیشتر در مکان هایی همچون درز تشک و رختخواب ها، لباس ها، کمد و مبلمان پنهان می شود.

از بین بردن ساس به راحتی امکان پذیر نیست. برای از بین بردن این موجود موذی باید از قوی ترین و بهترین سم برای حشرات خانگی استفاده شود. شما می توانید با کمک شرکت های سمپاشی معتبر، محل مورد نظرتان را از ساس پاکسازی کنید.

بهترین سم برای دفع کک

سم کک کش کلیزفلاز، سمی بی رنگ و بی بو می باشد. این سم آسیبی به محیط زیست نمی رساند و به صورت تخصصی برای دفع کک از روی فرش ها و قالیچه ها تولید شده است. این سم به صورت پودری می باشد و به راحتی می تواند درون الیاف فرش نفوذ کند. این ذرات به دلیل خنثی بودن به الیاف فرش آسیبی نمی زنند.

سم عنکبوت کش

مایع ضد عنکبوت وب اوت قوی ترین سم برای از بین بردن عنکبوت ها می باشد. این سم به صورت مایع بوده و با اثر گذاری سریعی که دارد می تواند در کمتر از 12 ساعت این موجودات مزاحم را از بین ببرد. این سم ماندگاری بالایی دارد.

حتی اگر بارندگی هم اتفاق بیافتد، باز هم تا شش ماه اثر گذاری خود را از دست نمی دهد. مایع ضد عنکبوت وب اوت بی رنگ و بی بو است و پس از خشک شدن ردی از خود باقی نمی گذارد. این سم برای سلامتی انسان کم خطر است و به راحتی می توانید از آن در داخل منزل و یا بیرون استفاده کنید.

در آخر اگر قصد سمپاشی منزلتان را دارید بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • ابتدا با یک شرکت سمپاشی متخصص در این زمینه تاس بگیرید، مجموعه سمپاشی پگاه یکی از حرفه ای ترین و کار بلد ترین مجموعه در زمینه سمپاشی می باشد، شما عزیزان می توانید از طریق فقط ی تماس با ما ، این مجموعه در کمترین زمان ممکن نیروی خود را جهت سمپاشی به محل اعزام می نماید.
  • در صورتی که در هنگام سمپاشی دچار مسمومیت یا حساسیت شدید سریعا به پزشک مراجعه کنید.
  • بهتر است برای سمپاشی محل را ترک کنید تا سلامتتان در خطر نیوفتد.
  • از علائم مسمومیت با سموم خانگی می توان به سرگیجه، دل درد، استفراغ، حالت تهوع، عرق، رنگ پریدگی، خارش در گلو و تغییر ضربان آن، دل درد، استفراغ، حالت تهوع،  و مشکلات تنفسی اشاره کرد.
  • پس از اتمام فرآیند سمپاشی حشرات ، جسد حشرات را فورا جمع کنید. جسد این حشرات سایر حشرات را جمع می کند و ممکن است دوباره دچار مشکل شوید.
  • پس از تمام کردن سمپاشی  در صورتی که مواد خوراکی در مجاورت سم بود حتما آن را دور بریزید.

بهترین شرکت سمپاشی در تهران برای مبارزه با حشرات موذی

اگر می خواهید سمپاشی منزل خود را به شرکت های سمپاشی بسپارید، بهتر است از شرکت های معتبر در این زمینه کمک بگیرید. با استفاده از خدمات سمپاشی یک شرکت سمپاشی معتبر و استفاده از بهترین سم برای حشرات منزل می توانید تا چند سال با خیالی آسوده از نبود حشرات در خانه، زندگی کنید.

همواره یکی از اصلی ترین نگرانی های ساکنین ساختمان ها این است در محل زندگی آن ها حشرات مزاحم زاد و ولد کنند. جهت سمپاشی سوسک ریز، سمپاشی موش، سمپاشی کک تهران، سمپاشی ساس، سمپاشی موریانه و سمپاشی مورچه با ما تماس بگیرید.

دفتر مرکزی : ۶۶۰۳۱۴۵۹

تلفکس : ۶۶۰۱۷۲۴۲

شعبه گیشا : ۸۶۰۱۳۵۷۲

شعبه شهرک گلستان : ۴۴۷۳۷۰۳۰

شعبه پاسداران : ۲۲۸۵۹۹۴۶

ارتباط مستقیم : ۰۹۱۲۱۵۰۴۵۲۴

 

پانوشت: سم پاشی منازل، شرکت سم پاشی، خدمات سم پاشی، سمپاشی ساختمان، شرکت سمپاشی موریانه در تهران، شرکت سمپاشی ساس، سمپاشی سوسک

در تهران، سمپاشی غرب تهران، سمپاشی موش تهران، سمپاشی کک تهران، سمپاشی حشرات، سمپاشی سوسک، سمپاشی سوسک ریز، سمپاشی سوسک کابینتی،

سمپاشی و ضدعفونی، سمپاشی ادارات، سمپاشی رستوران، سمپاشی هتل، سمپاشی سالن جلسات، سمپاشی آمفی تئاتر

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

نکات خوبیو یاد گرفتم ممنون

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات