سمپاشی حشرات در تهران | سمپاشی منازل برای حشرات | سمپاشی پگاه
  • شماره تماس 09121504524
  • ایمیل : sprayer.pegah@gmail.com

خدمات سمپاشی حشرات

شرکت سمپاشی پگاه > خدمات سمپاشی حشرات

خدمات سمپاشی حشرات

شرکت سمپاشی پگاه در تهران آماده خدمات سمپاشی حشرات خانگی و غیرخانگی را برای متقاضیان عزیز می باشد. این شرکت انواع سم حشرات را برای پاکسازی و ریشه کن کردن حشرات توسط کارکنان و متخصصان ماهر خود به کار می برد و علاوه بر سمپاشی قوی، قیمت خیلی مناسب برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

بهترین خدمات سمپاشی حشرات خانگی

شرکت سمپاشی پگاه تهران یکی از شرکت های برتر برای ارائه خدمات سمپاشی حشرات خانگی برای انواع حشرات به صورت فوری و تخصصی می باشد. در واقع سمپاشی حشرات از سوی این شرکت با بکارگیری متخصصان و کارکنان برتر برای سم پاشی به مکان های درخواست شده اعزام می شوند.

سمپاشی حشرات خانگی یک امر بسیار مهم و ضروری برای خانواده ها به شمار می رود که در صورت داشتن حشرات مختلف از جمله؛ موش، شپش، ساس، سوسک و … باید به صورت فوری برای از بین بردن آنها اقدام نمایند در غیر این صورت ممکن است برای سم پاشی دیر شده باشد.

سم حشرات خانگی از سوی شرکت های مختلف متفاوت است و کیفیت آن بستگی به شرکت ارائه دهنده نیز دارد و قیمت آنها نیز بستگی به قوی بودن و باکیفیت بودن سم و نحوه سم پاشی دارد. در واقع بسیاری از افرادی که با مشکل آفات رو به رو می شوند به دنبال یک شرکت معتبر سمپاشی هستند که برای از بین بردن انواع حشرات خانگی بهترین باشد.

بهتر است بدانید: سمپاشی موش تهران

انواع سم حشرات

البته ناگفته نماند که نوع سمپاشی در محیط های مختلف متفاوت است، یعنی سمپاشی حشرات ریز خانگی با نوع سم پاشی زمین های کشاورزی یا باغ تفاوت های زیادی دارد و از انواع سم حشرات در سمپاشی توسط شرکت ها استفاده می شود که هر کدام از قیمت و کیفیت متفاوتی برخوردار هستند.

بنابراین نباید نگران باشید شما می توانید به راحتی با یک تماس از شرکت سم پاشی حشرات در هر کجای تهران که هستید از شر حشرات خانگی و غیرخانگی خلاص شوید و کافی هست به شرکت سمپاشی حشرات پگاه اعتماد کنید و بهترین متخصصان و کارکنان را برای سمپاشی برای مشتریان خود ارسال خواهند کرد و همچنین از قیمت خیلی خوبی نیز بهره مند خواهید شد.

بیشتر بدانید:شرکت سمپاشی ساس

سمپاشی حشرات منزل

سمپاشی حشرات

برای سمپاشی حشرات منزل و ساختمان ها ابتدا باید سعی کنید از شرکتی که سابقه چندین سال در ارایه خدمات سم پاشی در بهترین کیفیت دارد و توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را به خود جلب نماید استفاده کنید.

در واقع باید شرکت سمپاشی مجوز بهداشت داشته باشد و از لحاظ نظم، رعایت بهداشت، ایمنی، دانش فنی و کارشناسی عملکرد خوبی را ارائه می دهند. انواع سم حشرات در سم پاشی ها متفاوت است و باید ابتدا از شرکتی که درخواست سم پاشی دارید، اسم حشره موجود در منزل و ساختمان را اطلاع دهید تا شرکت با توجه به سم مناسب حشره اقدام به سم پاشی نماید.

ارائه خدمات سمپاشی حشرات موذی برای خانواده ها بسیار گسترده است و حشرات موذی با اینکه خیلی ریز و غیر قابل دید هستند، اما وجود آنها می تواند آسایش و راحتی اعضای خانواده را بگیرد و آسیب های جدی به لوازم منزل نیز وارد نماید.

معمولا بیشتر افراد خودشان اقدام به سم پاشی حشرات می نمایند که برای از بین بردن حشرات موذی و ریشه کن سازی انواع حشرات به خصوص سوسک باید از سم قوی و استاندارد استفاده شود. در حین سم پاشی ممکن است باعث ایجاد مسمومیت برای اعضای خانواده شود و بهتر است از شرکت سم پاشی کمک های لازم را بگیرید زیرا در سریعترین زمان با قیمت مناسب اقدام به سم پاشی محیط موردنظر می کنند.

سمپاشی حشرات فوری و تخصصی از طریق شرکت سم پاشی حشرات پگاه به درخواست کنندگان انجام می شود. در واقع این شرکت خیلی سریع به سمپاشی حشرات خانه، مدرسه، دانشگاه و … پرداخته و انواع حشرات را از منزل و یا محیط موردنظر شما پاکسازی می کند.

بهتر است بخوانید:سم پاشی منازل

شرکت سمپاشی حشرات پگاه در تهران

شرکت سمپاشی پگاه در تهران آماده ارائه خدمات برای از بین بردن و پاکسازی انواع حشرات مختلف و موذی در سریعترین زمان می باشد که علاوه بر سمپاشی قوی از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد و این شرکت بهترین تیم سم پاشی را در اختیار متقاضیان خود قرار می دهد.

با توجه به اینکه تهران پایتخت ایران می باشد و از جمعیت خیلی بالایی برخوردار است و قسمت غرب تهران معمولا در بیشتر منازل حشرات موذی وجود دارد که باعث نگرانی بیشتر خانواده ها نیز شده است.

برای سمپاشی حشرات غرب تهران می توانید از شرکت سم پاشی پگاه کمک های لازم را دریافت نمایید و این شرکت بهترین و قویترین سم حشره کشی را در اختیار دارد و به صورت فوری اقدام به سمپاشی منازل و محیط  موردنظر می کند.

در واقع بیشتر در فصل های گرم خانه ها نیاز به سمپاشی دارند و به دلیل گرمی هوا اکثرا حشرات ریز به منازل هجوم می آورند و باید به خوبی سم پاشی انجام شود. این شرکت علاوه بر سم پاشی منازل به سمپاشی رستوران ها، دانشگاه ها، مدرسه ها و … نیز می پردازد که قیمت مناسب، کیفیت بالا و ضمانت انجام کار از ویژگی های برتر شرکت سمپاشی حشرات پگاه تهران می باشد.

بیشتر بدانید:سمپاشی ساختمان

قیمت سمپاشی حشرات

سم پاشی حشرات

قیمت سمپاشی حشرات موذی در محیط های مختلف متفاوت است و در واقع قیمت ها با توجه به نحوه سمپاشی و محل پاکسازی شده نیز تعیین می شود. در واقع شرکت هایی که در کمترین زمان اقدام به سمپاشی حشرات در مکان های مختلف می کنند و خیلی فوری انها را نابود می کنند، این شرکت ها از سم کشنده خیلی قوی برای نابودی حشرات مختلف استفاده می کنند.

بنابراین در شرکت، هزینه های سمپاشی حشرات موذی برای آپارتمان، منزل با توجه به آلودگی هایی که در محل موردنظر وجود دارد تخمین زده می شود و با افزایش آلودگی و عوامل دیگر، قیمت سم مخصوص حشره ممکن است توسط شرکت کاهش یا افزایش یابد.

افرادی که می خواهند برای مکان های مختلف خود انجام دهند، باید از شرکت های معتبر و شناخته شده کمک بگیرند. زیرا هم از قیمت سمپاشی مناسبی برخوردار هستند و هم در سریعترین زمان به نابودسازی حشرات می پردازند از جمله، شرکت سمپاشی پگاه تهران یکی از این شرکت ها می باشد.

منزلی که نیاز به سم پاشی دارد، باید به صورت یکجا سمپاشی شود و قبل از سم پاشی باید تمام مواد غذایی و وسایل را جمع کرد تا سم بر روی آنها ماندگار نشود.

بیشتر بخوانید:سمپاشی سوسک در تهران

خدمات شرکت :

از خدمات دیگر این شرکت سمپاشی هتل ها، سمپاشی باغ و باغچه در تهران و اطراف آن می باشد. متقاضیان می توانند در رابطه با سمپاشی ساس تخت خواب، سمپاشی موریانه، سمپاشی شپش، سمپاشی مایت،سمپاشی سوسک ، مارمولت، مورچه و انواع مختلف حشرات با متخصصان و کارشناسان این شرکت در تماس باشند.

این شرکت تخفیفات لازم را برای جذب مشتری و رضایت مشتریان خود در نظر گرفته است و با تماس با این شرکت برای سم پاشی خانگی می توانید هم از تخفیف قیمت بهره مند شوید و هم سمپاشی خیلی مطمئن و با کیفیت را داشته باشید. این مجموعه سمپاشی موش را نیز انجام می دهد.

 

بهترین زمان برای سم پاشی حشرات چه زمانی می باشد؟خدمات سمپاشی حشرات

بهترین زمان برای سم پاشی حشرات، از جمله حشره سوسک شب هنگام یا صبح زود است، زیرا این حشره به دلیل اینکه شب ها و در تاریکی از مکان پنهانی خود برای جستجوی غذا بیرون می آید و دیده می شود و سم پاشی آنها در شب می تواند به خوبی آنها را از بین ببرد. البته این روش برای افرادی که خودشان اقدام به سم پاشی می نمایند مفید است.

در واقع از تخصص های اصلی شرکت پگاه سمپاشی سوسک ریز، درشت و سوسک آشپزخانه و حمام می باشد و این سوسک ها را نمی توان به راحتی ریشه کن نمود، باید سم پاشی اساسی و قوی انجام شود تا برای همیشه از شر آنها خلاص شوید.

از ویژگی های شرکت در دسترس بودن آنها در تمامی مناطق تهران است از جمله، غرب تهران که با اولین تماس بعد از بررسی مشکل سریعا به آدرس درخواست شده شما اعزام می شوند و در سریعترین زمان اقدام به سم پاشی با اطمینان می کنند.

عوامل متعددی بر هزینه سمپاشی منزل تاثیر گذار هستند. از جمله موقعیت و مساحت ساختمان ، تعداد اتاق ها و تعداد طبقات ، نوع جانوران موذی و تراکم آنها و نوع سم مصرفی همگی بر قیمت تاثیرگذار خواهند بود. هم چنین هزینه سمپاشی مکان های مختلف با یکدیگر متفاوت است به طور مثال منازل ، مدارس ، رستوران ها و ادارات قیمت های متفاوتی دارند.

به صورت کلی باید بدانید که سمی که برای منازل استفاده می شود در دسته سموم عمومی و پایروتیروئیدها pyrethroid insecticides هستند.

به صورت کلی پایروتیروئیدها برای انسان ها و حتی افراد مسن و پستانداران مضر نیست اما اگر روی پوست انسان قرار بگیرد ممکن است که حساسیت زا باشد و پوست را دچار بی حسی و گزگز کردن بکند. برای آن که با هیچ مشکلی از نظر سلامتی روبه رو نشوید موارد ایمنی را رعایت کنید.

۱-دست های خودتان را با آب و صابون شسته و فورا دوش بگیرید.
۲- تمامی لباسهای آلوده شده به سم را با شوینده مناسب شسته و در معرض نور خورشید قرار دهید.
۳- سم را در ظرف اصلی خود و دور از دسترس کودکان قرار دهید.
۴- ظروف آلوده شده با سم را طبق دستورالعمل درج شده بر روی برچسب سم بشویید.

سمپاشی حشرات کار دشواری است که حتما باید قبل از آن آمادگی کسب کنید تا باعث نتیجه معکوس و مسمومیت شما نشود.

۱- انتخاب سم مناسب بر اساس توصیه کارشناس
۲- مطالعه برچسب سم و روش استفاده از آن
۳- آماده کردن محیط و خارج کردن افراد خصوصا بچه ها و سالمندان
۴- برداشتن مواد خوراکی و آشامیدنی در محل سمپاشی حشرات
۵- تعیین بهترین زمان سمپاشی بر اساس نوع حشرات

تشخیص نوع حشرات موذی و مزاحم در هنگام سمپاشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا نوع سم و نحوه از بین بردن آن ها به نوع حشره موجود در ساختمان شما بستگی بالایی دارد.

سمپاشی حشرات و آفات از جمله مواردی است که در صورت مشاهده و حضور آن ها در محیط زندگی، بایستی سریعا جهت نابودی و از بین بردن آن ها اقدامات لازم را به عمل آوریم.

اشتراک در
اطلاع از
guest
48 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آزی
آزی
2 سال قبل

معمولا چه حشره هایی تو خونه میاد؟منظورتون مگس و پشه که نیست؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  آزی

با سلام، بستگی داره، بله به غیز از پشه و مگس

زهرا
زهرا
2 سال قبل

سلام میشه بفرمایین از چه سمی برای حشرات استفاده میکنید؟ممنون.

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  زهرا

با سلام، بستگی به نوع حشره دارد.

مهشید
مهشید
2 سال قبل

یه سری حشره ریز داریم از درختای باغچست میان خونه…
سم درخت بگیریم کفایت میکنه؟یا خونه رو هم باید سمپاشی پکنیم؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  مهشید

با سلام، بستگی به نوع حشره داره، بله با سمپاشی خونه مورد حل میشه

saman
saman
2 سال قبل

سم مخصوص ساس هم دارین؟بخوایم سفارش بدیم چقد طول میکشه سمپاش بیارین؟ما سمت شرق هستیم

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  saman

با سلام، یبه داریم، در کمتر از چند ساعت کارشناسان ما خدمت شما میرسند.

saman
saman
2 سال قبل

هزینش هم لطف میکنید بفرمایین؟

آخرین ویرایش 2 سال قبل توسط saman
Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  saman

با سلام، لطفا جهت اطلاع از هزینه سمپاشی حشرات با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

iman
iman
2 سال قبل

salam baraye khoone 110 metri cheghadr zaman mibare ke sampashish ro anjam bedin?

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  iman

با سلام، حدود 2 ساعت برای سمپاشی کامل حشرات لازم هست.

احمد
احمد
2 سال قبل

دسته بندی حشراتی که سم های شما روی اون ها تاثیر میذازه چیا هستند؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  احمد

سلام، بستگی داره، ولی اصولا همه حشرات رو شامل میشه

فاطمه
فاطمه
2 سال قبل

سمی که به صورت کود باشه هم دارین؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  فاطمه

با سلام، خیر

اصغر زاده
اصغر زاده
2 سال قبل

سم مورد نیاز برای مزارع و حشرات داخل مزاراع هم دارین؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  اصغر زاده

با سلام، تماس بگیرید لطفا

کریم امینی
کریم امینی
2 سال قبل

سلام
زنبور رو هم سمپاشی می کنید؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  کریم امینی

سلام، بله

داریوش علی نژاد
داریوش علی نژاد
2 سال قبل

سلام خسته نباشید
سمپاشی زنبور با مگس هزینش فرق داره؟

Admin
Admin
2 سال قبل

با سلام، بله، لطفا تماس بگیرید برای این مورد

مازیار غلامی
مازیار غلامی
2 سال قبل

هزینه سمپاشی خونه 300 متری چقد میشه؟

Admin
Admin
2 سال قبل

سلام، برای اطلاع از هزینه دقیق سمپاشی حشرات برای منزل لطفا تماس بگیرید با شرکت

مازیار غلامی
مازیار غلامی
2 سال قبل

سمی که تو سمپاشی استفاده می کنید چیه؟

Admin
Admin
2 سال قبل

سلام، برای سم پاشی حشرات از سمی ویژه استفاده می شود

الیاس
الیاس
2 سال قبل

سپاس از خدمات سمپاشی حشرات موذی پگاه

هدیل
هدیل
2 سال قبل

سم پاشی حشرات شما واقعا عالی بود،تشکر میکنم از شرکت شما.

هدیل
هدیل
2 سال قبل

کیفیت خدمات رسانی خیلی عالی بود سپاس از همه شما

شهرزاد
شهرزاد
2 سال قبل

برای سمپاشی حشرات از تیم پگاه تشکر میکنم

زهره
زهره
2 سال قبل

مطالبتون درباره سمپاشی حشرات در منزل خیلی مفید بود

مهدیه
مهدیه
1 سال قبل

سمپاشی خاک گل رو هم انجام میدید؟

mari
mari
1 سال قبل

عالی بود

سارا
سارا
1 سال قبل

یکی از بهترین و مجرب ترین کادرها در زمینه سم پاشی رو دارید

mari
mari
1 سال قبل

عالیه

حسن نژاد
حسن نژاد
1 سال قبل

اطلاعات معیدیو در رابطه با سمپاشی حشرات گفتین ممنون

Zamani
Zamani
1 سال قبل

ممنون از راهنمایی های لازم

مریم
مریم
1 سال قبل

مطالبتون درباره سمپاشی حشرات در منزل خیلی مفید بود.

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

آیا خدمات سمپاشی حشرات تضمین دارد؟

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

خدمات و اطلاعات خوبی درباره سمپاشی حشرات خانگی ارائه شده متشکرم

سید
سید
1 سال قبل

تشکر از مطالب و خدماتتون در مورد سم پاشی حشرات

مرادی
مرادی
1 سال قبل

خدمات سمپاشی شما بسیار عالی هست با تشکر

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط مرادی
نسترن
نسترن
1 سال قبل

سمپاشی حشرات خیلی خوب توضیح داده شده ممنون.

زهرا
زهرا
1 سال قبل

برای کشتن سوسک چه موادی استفاده میشود؟آیا ضرر ندارد؟

آراد
آراد
1 سال قبل

سمپاشی حشرات خیلی عالیه ممنون

امید
امید
1 سال قبل

سمپاشی حشرات تا چه مدت تاثیر داره؟

زهرا
زهرا
1 سال قبل

شرکت سمپاشی پگاه کارشون حرف نداره .

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات