سمپاشی سوسک درشت | سمپاشی پگاه
  • شماره تماس 09121504524
  • ایمیل : sprayer.pegah@gmail.com

سمپاشی سوسک درشت

شرکت سمپاشی پگاه > سمپاشی سوسک درشت

سوسک چندش آورترین حشره موجود در دنیاست که انواع مختلفی از آن وجود دارد. اما رایج ترین آن ها سوسک های درشت فاضلابی هستند. شما با دیدن یک سوسک درشتی که در خانه تان جولان می دهد، باید با این حقیقت روبرو شوید که به طور قطع تعداد بیشتری از آن ها در خانه تان به کمین نشسته اند تا شرایط برایشان مهیا شود. انجام سمپاشی سوسک درشت و سمپاشی سوسک ریز  توسط شرکت پگاه شرکت سمپاشی سوسک درشت در تهران با متشکل از کادری مجرب از سم پاشان حرفه ای بهترین خط دفاعی شما در مقابل هجوم سوسک های درشت محسوب می شود.

بهتر است بدانید: سمپاشی موش تهران

حقایقی راجب سوسک های درشت

سوسک های بزرگ در فاضلاب زندگی می کنند که در طول شب برای پیدا کردن غذا از کمین گاه خود خارج می شود. این سوسک ها رایج ترین نوع سوسک هستند که مکان های تاریک و مرطوب را دوست دارند و به شکل پروازی دیده می شوند

سوسک درشت حدودا 50 میلی متر طول دارند و شكم آن ها بند بند و بیضی شكل است به رنگ قهوه ای مایل به قرمز هستند. محل اختفا و تخم گذاری سوسک درشت در اطراف چاه های فاضلاب، لوله های آب گرم درز و شکاف دیوار و نقاط تاریک و گرم است.

بیشتر بدانید:سمپاشی سوسک کابینتی

غذای این سوسک ها مدفوع است و برای همین میکروب های بیماری زای مختلفی در دستگاه گوارش سوسک های درشت وجود دارد که وقتی به انسان منتقل بشود، بیماری های مانند اسهال خونی، تب زرد، سل و انواع بیماری ها را در بر دارد. برخی از میکروب ها هم باعث آبریزش بینی و چشم و عطسه و در مواردی آسم شدید می شوند.

 بدتر از همه این است که این سوسک ها روی غذا مدفوع می کنند و ترشح دهان و غدد خود را روی آن ها می ریزند . برای همین با تماس این ترشحات با مواد غذایی شما می توانند آن ها را به شدت آلوده کنند و باعث مسمومیت شدید و بیماری های حاد و مزمن شوند.

این سوسک هم مانند تمام موجودات زنده برای ادامه حیات خود به غذا و آب احتیاج دارد. اولین راه از بین بردن این سوسک های درشت قطع منبع آب و تغذیه آن هاست.

بیشتر بدانید:شرکت سمپاشی ساس

راهکار پیشگیری از حضور سوسک ها

درست است که با سمپاشی سوسک بزرگ ، بسیاری از این موجودات چندش آور از زندگی تان محو می شوند. اما اگر برخی از نکات را رعایت نکنید بزودی شاهد حضور و رشد سوسک بزرگ داخل منزل تان می شوید. این نکات شامل موارد زیر می شود:

  • نگهداری مواد غذایی در یخچال یا در ظرف های در بسته
  • دور انداختن زباله ها در محیطی خارج از محل زندگی
  • تمیز کردن تمام سطوح از گرد و خاک و چربی و مواد آلی
  • مسدود کردن شکاف های خانه
  • شست و شویی ظرف ها و سطل های زباله برای قطع منبع غذایی سوسک درشت
  • تجدید دوباره سمپاشی

بهتر است بخوانید:سم پاشی منازل

 سمپاشی سوسک درشت و نحوه کنترل آن

متخصصین شرکت سمپاشی پگاه ابتدا بررسی های لازم را انجام می دهند و گونه سوسک را شناسایی می کنند. این اولین راه مبارزه با سوسک های درشت فاضلابی است. سپس برای سم پاشی اقدام می کنند

شرکت سمپاشی پگاه به عنوان بهترین شرکت سمپاشی سوسک بزرگ در تهران شناخته می شود. این شرکت با موثرین راه مقابله با این سوسک که سمپاشی تخصصی سوسک درشت است، خانه و محل زندگی شما را از وجود چنین حشرات چندش آوری پاک می کند.

بپشنهاد خواندن : سمپاشی ادارات

سمپاشی سوسک درشت در تهران

شرکت سمپاشی پگاه با کارگیری بهترین نیروهای سمپاش و سم با کیفیت با انجام سمپاشی سوسک بزرگ در غرب تهران سمپاشی سوسک بزرگ در شرق تهران راه های نفوذ سوسک های درشت فاضلابی را مسدود می کند.

شرکت سمپاشی پگاه به عنوان شرکت سمپاشی سوسک درشت بهترین انتخاب برای شمایی است که ساکن شمال تهران یا جنوب تهران هستید. این شرکت در خصوص سمپاشی سوسک درشت در شمال تهران سمپاشی سوسک درشت در جنوب تهران کلیه خدمات سم پاشی خود را در بالاترین سطح کیفی در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

بیشتر بدانید:سمپاشی ساختمان

سمپاشی سوسک فاضلابی منزل

شرکت سمپاشی پگاه با به کارگیری از بروزترین متدها و سموم استاندارد و مدرن ترین تجهیزات در تهران بهترین خدمات سمپاشی را ارائه می دهد. این شرکت از سمی استفاده می کند که برای مدت طولانی می تواند اثر بگذارد و رشد سوسک ها را متوقف و آن ها را برای همیشه ریشه کن کند. بهترین راه ریشه کن کردن سوسک های خانه سمپاشی منزل به روش اصولی می بشد.

 اما از آن جایی که قرار است این سم در محل زندگی شما به کار برده بشود، باید از نوع بهترین و دارای استانداردهای بهداشتی باشد. کار انتخاب سم باکیفیت خوب توسط شرکت سمپاشی پگاه انجام می شود تا علاوه بر اثر گذاری طولانی مدت سلامت شما و خانواده تان را به خطر نندازند.

بهتر است بدانید:سمپاشی و ضدعفونی

نکات در خصوص سمپاشی سوسک های بزرگ فاضلابی

هرگز خودتان با انجام خودسرانه سمپاشی سوسک درشت را انجام ندهید. برای اینکه از تخصص کافی در این زمینه برخوردار نیستید، می توانید تاثیری بالعکس روی روند سمپاشی بگذارید.

از جمله پیامدهای آن می توان به مقاوم شدن بدن سوسک درشت اشاره کرد که این کار شما را برای سمپاشی سوسک درشت سخت تر می کند. البته که با سمپاشی غیر اصولی می توانید این سوسک ها را در اطراف محل زندگی خود پخش کنید و این به مراتب پیامدهای بدتری به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:سمپاشی سوسک در تهران

سمپاشی سوسک بزرگ تضمینی

سوسک ها انواع آلودگی را با خود حمل و به محیط زندگی شما وارد می کنند. بهترین راه از بین بردن سوسک درشت سمپاشی تخصصی و حرفه ای توسط شرکت معتبر سمپاشی است. شرکت سمپاشی پگاه  به عنوان شرکت سمپاشی سوسک بزرگ با سال ها سابقه درخشان، بهترین انتخاب برای خلاص شدن از شر این حشرات چندش آور محسوب می شود. فقط کافی است که با شماره های درج شده در سایت پگاه تماس بگیرید.

بیشتر بدانید:سمپاشی غرب تهران

هزینه سمپاشی سوسک درشت

ممکن است برخی از شما دغدغه این را داشته باشید که چه هزینه ای باید در قبال سمپاشی سوسک درشت  بپردازید. ما به شما اطمینان می دهیم مبلغی که الان بابت تعرفه سمپاشی سوسک درشت پرداخت می کنید، در برابر صدمات احتمالی آن به سلامت شما و خانواده تان بسیار ناچیز است.

عوامل زیادی وجود دارند که روی قیمت سمپاشی سوسک درشت تاثیر می گذارد از جمله این عوامل می توان به تعداد اتاق ها، متراژ زیر بنای محل مدت زمان آلودگی نامرتبی منزل اشاره کرد.

بهتر است بخوانید : از بین بردن سوسک ریز

سوالات متداول:

سم مورد استفاده در شرکت سمپاشی پگاه از نوع بی خطر و مطابق با استانداردهای وزارت بهداشت است. نمونه از سموم مورد استفاده برای ریشه کنی سوسک درشت شامل سموم پیروترویید، سموم کاربامات و سموم فسفر می شود.

مفتخریم اعلام کنیم که شرکت سمپاشی پگاه حرفه ای ترین شرکت در زمینه سمپاشی سوسک درشت می باشد. ما در مقابل خدمات عالی و باکیفیت که انجام می دهیم، قیمت مناسبی دریافت می کنیم و توانسته ایم رضایت مشتریان را با وقت شناسی و تعهد به مشتری جلب کنیم.

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات