سمپاشی حشرات موذی در تهران ۰۹۱۲۱۵۰۴۵۲۴ | سمپاشی پگاه
  • شماره تماس 09121504524
  • ایمیل : sprayer.pegah@gmail.com

سمپاشی حشرات موذی

شرکت سمپاشی پگاه > سمپاشی حشرات موذی

با شروع فصل گرما و یا زمان تخم گذاری ، حشرات موذی روز به روز تعدادشان در خانه بیشتر می شود. سوسک، مورچه، ساس و پشه و سایر حشرات موذی در اطراف شما می تواند آسایش و آرامش شما را سلب کند. سمپاشی پشه ، سمپاشی حشرات موذی بهترین راهکار برای خلاص شدن از شر این مزاحمین است. شرکت سمپاشی پگاه با به کارگیری متخصصان سم پاشی و تیم حرفه ای و متخصص خود بهترین انتخاب برای سمپاشی کلیه حشرات و آفات می باشد.

 

راه های ورود حشرات به داخل خانه

هدف حشرات یافتن غذاست. اگر بتوانند به مکانی دست یابند که دسترسی به غذا در آن جا راحت باشد به تعدادشان افزوده می شود و در آن مکان رشد و نمو پیدا می کنند. جاهایی مانند خانه ها، آشپزخانه‌ها، رستوران‌ها، انبارها و مکان های تاریکی بهترین مکان برای رشد این موجودات مزاحم است. حشرات از راه درزهای خانه، سوراخ ها و در مواقعی همراه با وسایل خریداری شده به خانه هایتان راه پیدا می کنند

در صورتی که تخصصی در انتخاب سم ندارید ممکن است به سلامتی افراد منزل آسیب برسانید یا اینکه رعایت اصولی تمام مراحل بالا کاری سخت و دشوار است و اگر این نکات را رعایت نشود، صدمات جبران ناپذیری به سلامتی شما و ساکنین خانه وارد می شود.

 

سمپاشی و دفع حشرات موذی توسط مجموعه سمپاشی پگاه 

اینکه چه سمی و از چه شرکتی تهیه کنید، از اهمیت خاصی برخوردار است. هر کدام از حشرات موذی در مقابله با سموم رفتارهای متفاوتی از خود نشان می دهند. پس باید ابتدا گونه حشرات را تعیین کنید و به سم پاشی آن ها بپردازید. این کار کاملا تخصصی است. چون ممکن سمی که شما از داروخانه یا عطاری تهیه می کنید روی این گونه از حشرات بی تاثیر باشد. در نتیجه برای ریشه کن کردن اساسی حشرات موذی بهترین کار این است که از مجموعه سمپاشی پگاه کمک بخواهید، ما متخصصین حرفه ای برای سمپاشی به محل مورد نظر اعزام می کنیم.

 

نحوه سمپاشی حشرات موذی توسط سمپاشی پگاه 

سم پاشی حشرات موذی

آیا خودمان می توانیم به تنهایی کار سمپاشی حشرات موذی در منزل را انجام دهیم؟ اگر از تخصص و حرفه ای در زمینه شناخت نوع سم برخوردار نیستید، هرگز نباید خودتان خودسرانه این کار را انجام دهید. چون این کار می تواند حشرات را نسبت به سم مقاوم تر کند. هم چنین ممکن است با سم پاشی غیر اصولی باعث پراکندگی تخم حشرات در محل شوید و این کار سمپاشی را خیلی پیچیده و البته پر هزینه می کند.

  • اول اینکه باید سمی را تهیه شود که به سلامتی شما صدمه نزند و کاملا استاندارد باشد.
  • روی لوازم منزل شما را میپوشانند و مواد غذایی را از محیط خارج می کنند. 
  • متخصصین ما لباس مخصوص به تن دارند تا تمام بدن در برابر سم محافط باشد و حتما از دستکش کفش و عینک مخصوص سم پاشی می کنند. 
  • برای اینکه سم وارد راه های تنفسی نشود باید حتما از ماسک فیلتر دار استفاده شود.
  • تمام نقاط به خوبی سمپاشی می شود حتی یک گوشه هم فراموش نمیشود، جای جای مکان به درسته و با توجه به شرایط محیط سمپاشی صورت میگیرد. 
  • برای تاثیر گذاری بیشتر باید سمپاشی را به صورت دوره ای تکرار شود.

 

مراحل بعد از سمپاشی

  • تا 24 ساعت بعد از اقدامات سمپاشی از شستن و تمیز کردن سطوح آغشته به سم خودداری کنید. تا حشرات که زنده ماندن هم از این سموم جان سالم به در نبرند.
  • تا دو روز بعد از سم پاشی به محل سم پاشی وارد نشوید؛ چون ممکن است اثرات گرد سم در هوا مانده باشد و به شما آسیب بزند.
  • تمام لباس های خانه را بشویید و لوازم را ضدعفونی کنید.
  • درب ها و پنجره ها باز بگذارید و سیستم تهویه را روشن کنید تا هوای محیط به خوبی از سموم پاک شود.
  • تمامی مواد غذایی آغشته به سم را دور بیاندازید.
  • سطوح و لوازم آغشته به سم را با استفاده از مواد ضدعفونی کنید.

بهترین زمان سمپاشی حشرات موذی

سمپاشی حشرات موذی

بیشتر حشرات موذی در فصل خاصی تخم ریزی می کنند. لازم به ذکر است که مناسب ترین وقت برای سمپاشی حشرات اوایل بهار و اوایل پاییز است. در فصل بهار حشرات شروع به رشد و تکثیر می کنند و در پاییز هم حشرات به منظور ذخیره سازی غذا پخش و زیاد می شود.

 

سم پاشی حشرات موذی در مجتمع های مسکونی

سمپاشی حشرات موذی

زندگی در مجتمع های امروزی با مشکلاتی همراه است که یکی از آن ها نفوذ حشرات موذی به واحدهای آن است. مشکل به همین جا ختم نمی شود بلکه با نفوذ یه یک واحد می تواند واحدهای دیگر مجتمع را هم درگیر کند. بنابراین برای ریشه کن کردن حشرات موذی به طور کامل باید تمامی ساختمان سمپاشی شود.

این کار یک مزیت بزرگ هم دارد و آن هم این است که هزینه سمپاشی بین افراد ساختمان تقسیم می شود و هر کدام از واحدها می توانند سهم کمتری را بپردازند.

 

سمپاشی حشرات موذی غرب تهران

وجود حشرات موذی و مقاوم شدن این موجودات در برابر سم ها باعث شده است تا تنوع سموم در بازار بیشتر شود. بنابراین شرکت سمپاشی پگاه در غرب تهران با سموم مختلف آشنایی دارد و و کم خطر ترین و مناسب ترین سم را برای شما استفاده و مناسب ترین خدمات سمپاشی حشرات موذی را ارائه می کند. ما به عنوان بهترین شرکت سمپاشی در تهران برای مبارزه با حشرات موذی آماده خدمات رسانی به شما تهرانیان عزیز در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم.

 

قیمت سمپاشی حشرات موذی منازل در تهران چقدر است؟

ما به شما خاطر نشان می کنیم که در قبال خدمات سمپاشی حرفه ای که ارائه می دهیم هزینه منصفانه ای دریافت کنیم. به طور کلی قیمت سمپاشی حشرات موذی به عواملی مانند: متراژ محیط، تعداد دفعات سمپاشی ، نوع حشرات و میزان رشد و عوامل دیگر بستگی دارد. البته مواردی مانند مقدار دوز سموم استفاده شده و گونه حشرات هم در هزینه سمپاشی حشرات موذی بی تاثیر نیست.

 

سخن آخر

سمپاشی حشرات موذی

حشرات موذی همه جا هستند. حمام، دستشویی و آشپرخانه مورد علاقه آن ها هستند و خیلی زود رشد و تکثیر پیدا می کنند. برای سمپاشی حشرات بهتر است از شرکت سمپاشی پگاه کمک بگیرید تا سلامت شما و افراد داخل منزل یا محل به خطر نیفتد و کار سمپاشی حشرات موذی به بهترین نحو و کاملا حرفه ای صورت بگیرد.

یکی از راه های از بین بردن حشرات موذی در منزل، سم پاشی منزل اصولی به دست افراد متخصص است پس خودتان اگر تخصصی در این کار ندارید از انجام سمپاشی خودداری کنید!

سمپاشی حشرات موذی با سم ارگانیک و کم ضرر توسط شرکت سمپاشی پگاه نه تنها باعث دفع و ریشه کن کردن حشرات موذی می شود، بلکه در وقت و هزینه شما هم به شکل قابل توجهی صرفه جویی می کند.

 

سوالات متداول سمپاشی حشرات موذی 

بهترین راه ورود حشرات موذی تمیز نگه داشتن خانه یا محل کارتان است. از مکان هایی که بیشتر از سایر مکان ها در معرض ورود حشرات موذی هستند می توان از آشپزخانه، انباری، سرویس بهداشتی و حمام نام برد. بنابراین باید به بهداشت این مکان ها توجه ویژه ای کنید.

شرکت سمپاشی پگاه با دریافت اولین تماس کارشناسان حرفه ای سم پاشی خود را به محل مورد نظرتان اعزام می کند. این متخصصین شرایط را برای زمان سمپاشی حشرات موذی بررسی می کنند. بعد نوع دوز سموم را تعیین و با رعایت اصول ایمنی برای سمپاشی اصولی و حرفه ای اقدام می کنند. و در پایان کار به شما فاکتور رسمی و گارانتی معتبر می دهند.

  • استفاده از کارشناسان متخصص سمپاشی
  • انجام خدمات در کوتاهترین زمان ممکن
  • استفاده از سموم استاندارد و تایید شده
  • صرفه جویی در زمان و هزینه های متحمل

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات