سمپاشی منازل تهران ۰۹۱۲۱۵۰۴۵۲۴| سمپاشی منزل فوری | سمپاشی پگاه
  • شماره تماس 09121504524
  • ایمیل : sprayer.pegah@gmail.com

خدمات سمپاشی منازل

شرکت سمپاشی پگاه > خدمات سمپاشی منازل

خدمات سم پاشی و سمپاشی منازل در سایت سمپاشی پگاه در تمامی مناطق تهران انجام می شود.

در سال های اخیر یکی از مهمترین پیشرفت هایی که در زمینه پاکسازی محیط زندگی از شر انواع جانوران موذی صورت گرفته سمپاشی منزل است که بایستی حتما توسط یک شرکت متخصص و فرد با تجربه انجام گیرد.

سمپاشی منازل با استفاده از بهترین انواع سم و قیمت مناسب و تمامی اصول سمپاشی را از شرکت پگاه در تهران بخواهید. یکی از اصلی ترین اصول اخلاقی ما ارائه خدمات سمپاشی با قیمت رسمی اتحادیه است.

بهتر است بدانید: سمپاشی موش تهران

سم پاشی منازل تهران 

وجود حشرات در خانه یکی از بدترین اتفاقاتی است که می­تواند رخ بدهد و باعث از بین رفتن آرامش و فراغ خاطر ساکنین شود.

از آنجایی که فراهم کردن آسایش و راحتی شما عزیزان همواره یکی از دغدغه­ های مهم شرکت سمپاشی پگاه بوده است، کارشناسان این مجموعه توصیه می­کنند که جهت سمپاشی منازل و پاکسازی محیط اطراف خود حتما از افراد متخصص کمک بگیرید.

سمپاشی حشرات و سمپاشی منازل به روش درست از اهمیت بالایی برخوردار است و سپردن این کار به افراد نابلد و مبتدی ممکن است سبب بروز خسارت­های جبران ناپذیری شود.

به دلیل اینکه تمامی مواد به کار رفته در این کار شیمیایی و از خانواده سم­ها می­باشد و ممکن است سلامت ساکنین را به خطر بیاندازد، حتما سمپاشی منزل خود را به شرکت­های معتبر بسپارید.

بیشتر بدانید:شرکت سمپاشی ساس

عوامل موثر در سمپاشی منزل

عوامل متعددی وجود دارند که در صورت عدم توجه به آنها ممکن است سمپاشی منزل شما کاری بیهوده باشد، از جمله این عوامل تاثیرگذار در سمپاشی محل زندگی می توان موارد زیر را نام برد:

مدت زمان حضور حشرات در منزل

در صورتی که مدت زمان زیادی است که انواع حشرات را در منزل یا محل کار خود مشاهده می کنید،

باید بدانید که میزان سم و مدت زمان  مورد نیاز برای سمپاشی منزل شما نیز بیشتر خواهد بود،

در هنگام سمپاشی دقت داشته باشید که بسته به گونه حشرات ممکن است برخی از آنها در سقف و برخی از آنها در قسمت های پایینی دیوار زندگی کنند.

بیشتر بدانید:سمپاشی ساختمان

میزان مقاومت حشرات به سم

اگر چنانچه قبلا از برخی سموم چون DDT برای خلاصی از شر موجودات موذی استفاده کرده اید ممکن است برخی از حشرات به سم مقاومت پیدا کرده باشند،

برای تشخیص این عامل تاثیر گذار بر سمپاشی منزل اگر چنانچه 1.5 ساعت پس از سمپاشی همچنان حشرات در محل وجود داشتند این یعنی به سم مورد استفاده مقاوم بوده اند و باید سم دیگری را جایگزین کنید، و قطعا استفاده از سموم مختلف برای سمپاشی در قیمت سمپاشی منزل شما نیز تاثیرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:سمپاشی سوسک در تهران

سازگاری سطح مورد سمپاشی به سم مورد استفاده

گاها پیش می آید که بسته به جنس دیوارها از جمله دیوارهای خاکی با انجام سمپاشی منجر به افزایش PH محیط شده و سم مورد استفاده را تجزیه و اثر آن را خنثی می کنند.

سقف های برخی مکان ها که از کاه گل و یا خس ساخته شده است نیز دارای درزها و شکاف هایی است که محل خوبی برای اختفای جانوران موذی است و از طرفی امکان دسترسی سم به محیط نیز بسیار دشوار بوده بنابراین از سمپاشی جان سالم به در می برند،

این عوامل کار سمپاشی منزل را دچار مشکل کرده و حتی می توانند هزینه سمپاشی منزل شما را نیز افزایش دهند.

یکی از اهداف مهم و در واقع اصلی ترین هدف از سمپاشی منزل نابودی تمامی حشرات موجود در محل پس از قرارگیری در سطوح مورد نظر است.

اگر قرار باشد سم ها حالت مقاوم داشته باشند قطعا می تواند خطراتی برای انسان ها داشته باشد.

درست است که این سموم بایستی توانایی از بین بردن انواع حشرات موذی منزل را داشته باشند

ولی از طرفی دیگر بایستی خاصیت هوابرد نیز داشته باشند که پس از اثرگذاری دفع شوند.

بیشتر بدانید:سمپاشی سوسک کابینتی

سم پاشی منازل به چه نحوی انجام می شود؟

سمپاشی منازل

 امروزه همه افراد جهت رفع مشکلات خود به دنبال راه حل­های سریع و در عین حال موثر هستند؛

سمپاشی منزل به صورت تخصصی هم یکی از همین روش­هایی است که طی کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین نتیجه را می­دهد.

مهم ترین مزایای سمپاشی منازل این است که بهداشت و تمیزی در منزل شما 100% خواهد بود.

این کار دارای مراحلی است که لازم است به ترتیب و بادقت انجام شود که این مراحل شامل موارد زیر می­شود:

  • قدم اول انتخاب یک شرکت معتبر سمپاشی منزل و تماس با کارشناسان آن جهت اعزام متخصص می­باشد.
  • سپس کارشناس ارسالی باید تمامی بخش­های منزل را به صورت دقیق بررسی کرده و محل ورود حشرات را پیدا کند.
  • در مرحله سوم کارشناس باید بسته به نوع حشرات موذی که در بخش­های داخلی خانه رخنه کرده اند، نوع سم مورد نیاز جهت از بین بردن آنها مشخص کند.
  • بعد از تعیین زمان مناسب جهت انجام سمپاشی منزل، لازم است لوازم خانه را جمع آوری کرده و آنها را در محلی خارج از فضای سمپاشی قرار دهید.
  • مرحله نهایی اجرای کار و پاشیدن سم در محل جمع شدن حشرات و تمامی بخش­های داخلی خانه می­باشد.

بهتر است بدانید:سمپاشی ادارات

چرا رعایت اصول سمپاشی مهم است؟

سمپاشی منازل هم مانند اقدامات دیگری که در جهت تامین آسایش افراد صورت می­گیرد شامل اصول و قواعد خاصی است. به دلیل اینکه مواد به کار رفته در این کار از ترکیبات شیمیایی است و ممکن است سلامت ساکنین را به خطر بیاندازد، لازم است حین انجام کار به اصول سمپاشی درست توجه شود.

در نظر داشته باشید که در صورت سپردن این کار به افراد بی تجربه و انتخاب سم و دوز اشتباه، نه تنها حشرات از بین نمی­روند بلکه ممکن است در برابر سم­های دیگر مقاوم شوند. بنابراین پیشش از شروع کار از اینکه شرکت انتخابی قواعد و اصول سمپاشی را رعایت می­کند، مطمئن شوید.

 

اصول سمپاشی منازل شامل چه مواردی می شوند؟

سمپاشی منازل

نحوه سمپاشی منازل به روش درست شامل موارد زیر می­شود:

  • اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید زمان صحیح سمپاشی است. از آنجایی که حشرات اوایل فصل زمستان شروع به تخم ریزی می­کنند، بهترین زمان برای سمپاشی و جلوگیری از زیاد شدن آنها، ابتدای زمستان است.
  • پیش از انجام کار حتما از استاندار بودن سمی که می­خواهید استفاده کنید، مطمئن شوید. به کارگیری سموم غیراستاندارد می­تواند خسارت­های جانی به بار بیارد.
  • به دلیل وجود ترکیبات و مواد شیمیایی و مضر بودن سموم برای سلامت جان ساکنین، سعی کنید برای انجام این کار حتما از شرکت­هایت مخصوص سمپاشی منزل کمک بگیرید.
  • قبل از شروع، تمامی افراد به خصوص سالمندان، بیماران قلبی و کودکان را به خارج از محیط منزل منتقل کنید تا دچار مسمومیت نشوند.
  • در صورتی که مشتری در خانه خود از پرنده یا دیگر حیوانات نگهداری می­کرد، حتما درخواست کنید که هنگام سمپاشی از محیط منزل دورش کنند.

بیشتر بدانید:سمپاشی و ضدعفونی

بعد از انجام سمپاشی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

خدمات سمپاشی منازل

صبور باشید

بعد از اینکه سمپاشی به پایان رسید، برای ورود به خانه عجله نکنید. به دلیل اینکه سم تا وقتی که رطوبت خودش را دارد، می­تواند سبب ایجاد مسمومیت شود بهتر است صبر کنید و تا 48 ساعت بعد، از ورود کودکان، افراد دارای بیماری­های ریوی، قلبی، کلیوی، آسم، مریضی­های پوستی و خانم های باردار به منزل خودداری کنید.

مواد غذایی آلوده شده را استفاده نکنید

در صورتی که قبل شروع سمپاشی مواد غذایی موجود در منزل را در ظرف­های در بسته قرار نداده باشید، لازم است بدانید که این مواد دیگرقابل استفاده نیستند و باید دور ریخته شوند. توجه داشته بشید که حتی در صورت قابل شست وشو بودن هم خوردن آنها منجر به ابتلا به انواع مسمومیت­ها خواهد شد.

 

از نور آفتاب و هوای تازه کمک بگیرید

بعد از سمپاشی دو تا از عواملی که می­تواند بسیار کمک کننده باشند نور خورشید و هوای تازه هستند. پس از ورود به خانه بلافاصله تمامی در و پنجره­ها را باز کنید و اجازه دهید هوای تازه در محیط به جریان دربیاید تا احتمال ایجاد بیماری­های تنفسی و حساسیت به صفر برسد. در صورتی که وسیله ای در معرض سموم قرار گرفته می­توانید آن را زیر نور آفتاب بگذارید تا ضدعفونی شود.

تمامی بخش های خانه را بررسی و آنها را از حشرات مرده پاک کنید

احتمالا بعد از تمام شدن سمپاشی و به محض وارد شدن با تعداد زیادی از حشرات مرده مواجه خواهید شد. توصیه کارشناسان شرکت سمپاشی منازل پگاه به شما عزیزان این است که تنها به حشرات مرده ای که می بینید تکیه نکنید و تا چند روز بعد تمامی بخش­های خانه به خصوص زیر فرش، داخل کابینت­ها و کمدها و فضاهایی که در معرض رطوبت بیشتری هستند را چک کرده و آنها را از حشرات مرده پاک کنید.

 

سمپاشی منزل در تهران شامل چه خدماتی می باشد؟

از خدمات سمپاشی منزل که توسط متخصصان شرکت سمپاشی پگاه انجام می گیرد می توان به تشخیص صحیح نوع سم که بتواند تمامی حشرات موجود در خانه را ریشه کن کند، تعیین دوز مناسب که از نظر سلامتی جان ساکنان خانه را به خطر نیاندازد و نیز شناسایی محل های اختفای حشراتی چون سوسک، ساس، مورچه و … است، این گروه پس از سمپاشی منزل، تمامی درزها و شکاف های موجود در خانه را نیز مسدود می نمایند تا از ورود مجدد حشرات به خانه نیز جلوگیری شود.

 

قیمت سمپاشی منازل

خدمات سم پاشی
خدمات سم پاشی

قیمت سمپاشی منازل یکی از اولین نکاتی است که بعد از دیدن حشرات به ذهنمان می­رسد.

در نظر داشته باشید به دلیل اینکه عوامل متعددی در مشخص کردن یک قیمت واحد جهت سم­ پاشی نقش دارند،

نمی ­توانیم مبلغ مشخصی را برای آن تعیین کنیم.

علاوه بر این ممکن است به دلیل وجود تفاوت­های آب و هوایی و اقلیمی مختص هر شهر، این مبلغ متفاوت باشد. و خدمات سم پاشی که انجام میدهد بستگی دارد.برای مثال احتمال دارد هزینه سمپاشی منزل در تهران با قیمت سمپاشی خانه ای با همان متراژ و شرایط در شهرهای شمالی کشور فرق داشته باشد.

 

چه عواملی در تعیین قیمت سمپاشی منازل تاثیرگذارند؟

خدمات سمپاشی
خدمات سم پاشی

همانطور که در بخش بالا اشاره کردیم نمی­توانیم قیمت واحدی را جهت سمپاشی مشخص کنیم. جهت درک بهتر این موضوع بهتر است عوامل تعیین کننده در آن را بشناسیم. عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت نهایی سمپاشی عبارت اند از:

مساحت و متراژ منزل

یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت سمپاشی، اندازه مساحت منزل است. بدیهی است که هر چقدر مساحت فضا بیشتر باشد،

حشرات جای بیشتری برای تخم گذاری دارند؛

در نتیجه برای از بین بردن آنها علاوه بر سم بیشتر، زمان بیشتری هم از کارشناس گرفته می­شود که در هزینه نهایی تاثیر دارد. و خدمات سم پاشی که انجام میدهد بستگی دارد.

 

نوع سم مورد نیاز جهت ازبین بردن حشرات

سمی که جهت از بین بردن انواع مختلف حشرات استفاده می­شود، با دیگری متفاوت است. مثلا یک سم خاص که می­تواند سبب از بین رفتن یک نوع حشره خاص شود، ممکن است باعث مقاوم­تر شدن نوع دیگر شود.

به عنوان مثال هزینه سمپاشی موریانه با قیمت سمپاشی سوسک جهت از بین بردن سوسک متفاوت است.

بنابراین حتما برای تشخیص درست سم مورد نیاز از افراد متخصص و شرکت­های سمپاشی معتبر کمک بگیرید.

 

میزان دستمزد سمپاش

مبلغی که سمپاش جهت در پایان کار به عنوان دستمزد دریافت می­کند به مواردی مثل تجهیزات و وسایلی که استفاده کرده و مدت زمانی که انجام سمپاشی طول کشیده و خدمات سم پاشی که انجام میدهد بستگی دارد.

نوع حشرات موذی

هر یک از حشرات موذی ممکن است به دلایل مختلفی در یک محیط جمع شوند، توجه داشته باشید که حتما قبل از اقدام برای سمپاشی، مخفیگاه و منشا اصلی حشرات را پیدا کنید در غیر این صورت باید به طور مدام در حال سمپاشی منزل باشید.

وضعیت محل سمپاشی

یکی از توصیه ­های کارشناسان شرکت سمپاشی پگاه در جهت کاهش هزینه ­ها، به شما عزیزان این است که حتما در زمان مناسب برای سمپاشی اقدام کنید. منظور از این حرف در نظر گرفتن وضعیت منزل برای سمپاشی می­باشد، به طور مثال اگر قصد نقل مکان به خانه ای جدید را دارید.

بهتر است پیش از اسباب کشی و انتقال وسایل این کار را انجام دهید تا علاوه بر صرفه جویی در وقت، سبب کم­تر شدن هزینه ها نیز شوید. بدیهی است هزینه سمپاشی منازل خالی از سکنه و تخلیه شده کمتر از خانه های پر از وسیله است. این مجموعه سمپاشی موش را نیز انجام می دهد.

 

سخن آخر

قطعا هزینه سمپاشی منزل و عاری ساختن آن از وجود انواع حشرات و نیز جانوران موذی در مقابل هزینه درمان ناشی از مشکلات و بیماری های حاصل از آنها بسیار ناچیز است، پس به شما توصیه می کنیم با تشخیص به موقع زمان سمپاشی منزل از وقوع هر نوع خطر چه خطر جانی و چه مالی پیشگیری نمایید، و از یک زندگی بدون حشرات کثیف و بیماریزا در منزل  لذت ببرید.

خدمات سم پاشی ، سمپاشی پگاه شامل:

حشرات موذی با جثه ریزی که دارند قادرند اسایش را از خانواده سلب نمایند.و اسیب های جدی به خانواده و سلامت آن وارد نمایند.

سمپاشی پگاه با ارائه خدمات متنوع شما را از شر این موجودات رهایی می بخشد. این خدمات شامل موارد زیر می باشد:

 

 

خدمات سمپاشی
خدمات سمپاشی

سمپاشی آپارتمان

سمپاشی آپارتمان مطمئن ترین راه برای دفع کامل حشراتی است که امکان تخم گذاری آن ها بدون هیچ نشانه یا علامت خاصی وجود دارد، همچنین سمپاشی می تواند به عنوان یکی از ساده ترین روش های مبارزه با حشرات موذی به شمار آید.

سوسک شاید یکی از رایج ترین آفات آپارتمان است که وجود آن ها علاوه بر افزایش احتمال انتقال عفونت و بیماری ها، می تواند برای انسان بسیار آزاردهنده باشد.

سمپاشی ادارات

سمپاشی ادارات به عنوان یکی از مهم ترین روش های پاکسازی محیط اداری از آفات و انواع حشرات موذی شناخته می شود. اهمیت سمپاشی شرکت ها و سازمان ها تا جایی است که باید به صورت دوره ای انجام گیرد. هر چند که روش های ساده ای برای پیشگیری از نفوذ حشرات موذی به محل کار وجود دارد، اما در صورتی که کار از این صحبت ها گذشته باشد، پاکسازی محیط از حشرات با سمپاشی اصولی به سادگی امکانپذیر خواهد بود.

سمپاشی سالن جلسات

انجام به موقع و صحیح سمپاشی سالن جلسات به ویژه سالن های قدیمی از بهترین روش های دفع آفات و حشرات موذی به شمار می رود.

با توجه به تنوع سموم موجود در بازارهای فروش توجه به برخی نکات از جمله عدم انجام مراحل سمپاشی به صورت فردی توسط افراد غیر کارشناس بسیار حائز اهمیت است.

سمپاشی سوسک

با شروع فصل گرما نیاز به سمپاشی حشرات موذی بیشتر از پیش احساس می‌شود . یکی از این حشرات موذی سوسک است. سوسک ها با شروع فصل بهار زاد و ولد خود را انجام میدهند بنابراین تعداد این نوع از حشرات نیز افزایش میابد. البته شرکت پگاه می‌تواند با سمپاشی سوسک در مکان های خانگی و صنعتی ، آرامش شما و عزیزانتان را تضمین میکند.

سمپاشی سوسک از خدمات سم پاشی پگاه یکی از بهترین و تضمینی ترین راه‌های مبارزه و از بین بردن این حشرات موذی است که با حضور خود در خانه باعث سلب آسایش و آرامش ساکنین خانه شده و از طرفی با انتقال بسیاری از میکروب های بیماری‌زا سلامتی انسان‌ها را نیز به خطر می اندازند.

سمپاشی موش

اگر در منزل و یا اداره خود موش دیده اید و قصد دارید از شر آنها خلاص شوید به شما پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

به شما نوید می دهیم که شرکت ما با استفاده از روش های جدید می تواند سمپاشی موش را به صورت اصولی انجام دهد.

موش ها از ان دسته از جوندگان پستانداری هستند که معمولا در جاهایی که زمین خشک است زندگی می کنند.

اما این موجودات کوچک در موقعیت های خاص می توانند بسیار خطرناک باشند و در صورتی که وارد محیط خانه و یا محل کار ما شوند بسیار پر خسارت باشند.

سمپاشی حشرات

شرکت سمپاشی پگاه در تهران آماده خدمات سمپاشی حشرات خانگی و غیرخانگی را برای متقاضیان عزیز می باشد.

این شرکت انواع سم حشرات را برای پاکسازی و ریشه کن کردن حشرات توسط کارکنان و متخصصان ماهر خود به کار می برد و علاوه بر سمپاشی قوی، قیمت خیلی مناسب برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

سمپاشی کک

سمپاشی کک به عملی گفته می شود که در آن با استفاده از مواد خاص بر روی سطوح مختلف موجب فراری دادن انواع کک و همچنین سایر حشرات موذی می‌ شود.

عمل سمپاشی علاوه بر اینکه موجبات آسایش را فراهم می کند باعث کنترل و پیشگیری از بیماری هایی که این حشره ناقل آن است می شود.

سمپاشی موریانه

سمپاشی موریانه درست مثل هر یک از آفات دیگر ضروری است، شاید تصور کنید که وجود یک یا گروهی ازآنها در خانه هیچ مشکل جدی را برای شما ایجاد نمی کند. اما این باور یک باور کاملا اشتباه است! هر چند که  آنها بسیار در اکوسیستم طبیعت حائز اهمیت هستند اما هرگز این نقش را در خانه انسان ها ندارند! بهترین راه برای مهار هر یک از انواع آفات از جمله موریانه ها استفاده از خدمات سمپاشی موریانه است که سمپاشی پگاه این خدمات را به صحیح ترین شکل ممکن در اختیارتان قرار می دهد.

سمپاشی مورچه

مورچه ها در آب و هوای گرم به محض ریختن کوچکترین تکه باقی مانده از کیک و شیرینی یا خرده نان سروکله شان پیدا می شود و به صورت گروهی در خانه شما تجمع می کنند.

وقتی شرایط برای ادامه حیات این حشرات ریز فراهم باشد، در هر جای خانه تان لانه می کنند و پخش می شوند. تجمع آن ها وقتی از روی دست و پایتان بالا می‌روند، واقعا منزجر کننده است! تنها چیزی که از ازدیاد مورچه ها جلوگیری می کند، سم مورچه و سمپاشی مورچه است.

سمپاشی ساس

یکی دیگر از خدمات سم پاشی پگاه، سم پاشی ساس ساده ترین روش برای از بین بردن این حشرات است، حشراتی که حیات آن ها به انسان و دیگر حیوانات وابسته است.

هر چند که شاید وجود این حشرات در چرخه طبیعت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

اما با این حال حضور ساس در خانه انسان ضروری نیست! روش تشخصی وجود ساس در منزل متنوع است، اما ساده ترین روش بررسی هر نوع درز یا شکافی در خانه است.

سم پاشی پشه

پشه ها می توانند چندین بیماری را منتقل کنند. حتی اگر در مناطق معتدل هم زندگی نمی کنید اما نیش این حشرات موجب ناراحتی و اذیت و آزار شما می شود. پشه ها حتی از روی لباس هم می توانند از خون انسان تغذیه کنند. شرکت سمپاشی پگاه با بهره گیری از نیروهای متخصص و حفظ سلامت انسان در زمینه سمپاشی پشه، سمپاشی حشرات فعالیت می کند.

اولین و ماندگارترین خط دفاعی علیه پشه ها استفاده از قویترین سم پشه با روش های عملی و تخصصی توسط کارشناسان این کار می باشد.  یکی دیگر از خدمات سمپاشی ،شرکت سمپاشی پگاه با بهره گیری از کادری از کارشناسان سم پاشی آماده خدمات رسانی به شما همشهریان تهرانی است.

سمپاشی ساختمان

وجود حشرات مانند سوسک های ریز و درشت و ساس، مورچه موریانه کنه و برخی آفات یکی از مشکلات زندگی مردم به شمار می رود. این موجودات مزاحم، نه تنها آرامش افراد را سلب می کنند، بلکه سلامتی آن ها را نیز تهدید می کنند. سمپاشی ساختمان یکی دیگر از خدمات سمپاشی است که شرکت سمپاشی پگاه به شما ارائه می دهد.

سمپاشی رستوران

انجام سمپاشی رستوران توسط کارشناسانی که در این رابطه تجربه موفقی دارند، اهمیت بسیار زیادی دارد. سمپاشی صرفا به کشتن حشرات کوچک یا حتی انواع سوسک و موش خلاصه نمی شود و نمونه های مختلفی دارد. انتخاب بهترین سم رستوران برای دفع حشرات به صورت کامل و همینطور عدم فاسد شدن مواد غذایی یا ایجاد مشکلات تنفسی و ریوی برای پرسنل بیمارستان از جمله موضوعاتی است که باید در انتخاب مرکز سمپاشی به آن توجه کنید.

سم پاشی هتل

یکی از کم هزینه ترین راه های حفظ بهداشت محیط هتل و در نتیجه افزایش میزان رضایتمندی مسافران به شمار می رود. هر چند که تا پیش از ورود حشرات موذی یا رویت آن ها در هتل، نیازی به سمپاشی احساس نمی شود، اما با این حال باید گفت که سمپاشی مراکز اقامتی به صورت منظم نقش فوق العاده مهمی در افزایش تعداد مسافرین یک هتل دارد.

مرکز سمپاشی پگاه ارائه دهنده بهترین خدمات سم پاشی هتل به صورت تضمینی در سراسر مناطق تهران از جمله شمال، شرق، غرب و جنوب می باشد.

سم پاشی آمفی تئاتر

خدمات سمپاشی فقط محدود به خانه نیست، بلکه سالن آمفی تئاترها خصوصا سالن های قدیمی، ممکن است با معضل لانه کردن و رخنه کردن حشرات مزاحم و جانوران موذی مواجه بشوند.

اگر سالن تئاتر شما دچار این مشکل شده، اصلا نگران نباشید! تیم ما در شرکت سمپاشی پگاه از حرفه ای ترین افراد در خصوص سمپاشی آمفی تئاتر تشکیل شده است و آسایش و ارامش را برای شما و تماشاگرانتان فراهم می کند.

چگونه می توان یک سم مناسب انتخاب کرد ؟

برای اینکه بتوانید حشرات موذی مثل سوسک ، مورچه ، پشه ، شته ، موریانه و … . را از بین ببرید باید سمی مناسب برای آنها پیدا کنید که بتوان آن حشرات را از بین برد و در انتخاب سم بهتر است از شرکت سمپاشی مشاوره بگیرید و از خرید سمومی که حشرات نسبت به آنها مقاومت دارند پرهیز گردد .

برای انتخاب مناسب ترین نوع سم بهتر است تا از کارشناسان سموم شناسی سمپاشی پگاه کمک بگیرید تا  شما را در انتخاب سموم مناسب راهنمایی کنند .

برای از بین بردن بوی سمپاشی چه اقداماتی را باید انجام داد ؟

بعد از سمپاشی تا مدتی بوی حاصل از آن در محیط منزل باقی می ماند و باعث می گردد تا دچار سرگیجه و حالت تهوع و سایر حالات آزار دهنده شوید

برای جلوگیری از این موارد لازم است تا با انجام یکسری کارهای ساده ، باعث از بین رفتن بوی سمپاشی شوید .

ابتدا در و پنجره ی منزل خود را باز بگذارید و اجازه دهید تا هوای تازه به مدت چند ساعت در منزل شما به جریان بیفتد .

اگر دیدید که بوی سمپاشی از بین نرفته می توانید از انواع بوگیر که در بازار موجود می باشد استفاده نمایید

و در قسمت هایی که بوی بیشتری احساس می شود نصب کنید

با استفاده از جوش شیرین و ریختن آن در جاهای مورد نظر منزل نیز می توانید بوی سمپاشی را از بین ببرید .

همچنین می توانید از اسپری های خوشبو کننده جهت از بین بردن بوی سمپاشی استفاده کنید .

بهترین زمان سمپاشی خانه چه موقع می باشد ؟

زمان مناسب برای از بین بردن بیشتر حشرات مزاحم هنگام شب می باشد.

زیرا در روشنایی روز آنها در حال استراحت می باشند و در تاریکی شب فعالیت خود را شروع می کنند پس بهترین زمان برای سمپاشی شب می باشد.

در فصل پائیز و زمستان سوسک ها مشغول تولید مثل و تخم گذاری می باشند در این موقع بهترین فرصت است تا اقدام به سمپاشی نمایید تا بتوانید تعداد بیشتری از آنها را از بین ببرید .

خطرات سمپاشی در منازل چیست ؟

استفاده از سموم جهت از بین بردن حشرات موذی می تواند باعث آسیب رساندن به سلامتی انسان گردد .

از خطرات مسمومیت گرفته تا تشنج ها و ایست های قلبی و تنفسی مضرات استفاده از سموم حشره کش است .

سموم حشره کش قادرند تا باعث بروز حساسیت های شدید در پوست شوند همچنین بنابر تحقیقاتی که در این اواخر صورت گرفته است

ممکن است علائم بیماری زای آن بعد از مدت طولانی در فرد بصورت سرطان ، آسیب های عصبی و مغزی خود را نشان دهد .

سمپاشی در منزل همچنین می تواند باعث بروز آسیب در حیوانات خانگی شود

پس بهتر است در صورت مشاهده ی کوچکترین علائم ، به دامپزشک مراجعه کنید و حیوان خانگی خود را تحت مداوا قرار دهید

زیرا تداوم این امر می تواند باعث بروز آسیب های جدی در سیستم گوارشی و ایمنی بدن حیوان خانگی شود .

آیا پیشگیری بهتر از درمان است ؟

همیشه شنیده ایم پیشگیری بهتر از درمان است هرگاه حشرات موذی که به منزل شما هجوم می آورند

بهتر است تا راه های نفوذ این حشرات را مسدود نمایید تا دیگر دچار مزاحمت ها و گرفتاری های سمپاشی منزلتان نشوید .

از محلول های مناسب جهت تمیز کردن و از بین بردن لوله های فاضلاب استفاده کرد زیرا یکی از راه های نفوذ حشراتی مثل سوسک از طریق همین مسیر ها می باشد .

بایستی محیط حمام و سرویس بهداشتی ضدعفونی و خشک گردد زیرا محیط های آلوده و دارای رطوبت مکان مناسبی برای رشد و تکثیر حشرات می باشد .

بهتر است تا درز و شکاف های منزل ، مسیر لوله های بخاری و … مسدود شود زیرا بسیاری از حشرات در این قسمت ها لانه و تخمگذاری می کنند .

اما با رعایت تمام موارد ذکر شده باز هم ممکن است دچار نفوذ حشرات به منزلتان شوید  بهتر است با سمپاشی پگاه تماس بگیرید ، تا سمپاشی منزلتان را با یک نوع سم مناسب انجام دهد. .

بعد از سم پاشی دقت داشته باشید که تمام منافذ منزلتان را بپوشانید تا با ورود مجدد حشرات موذی به منزلتان مواجه نشوید .

سوالات متداول مربوط به سمپاشی منازل

در سمپاشی منزل هیچ آسیبی به گیاهان وارد نمی‌شود و حیوانات نیز باید از محل خارج شوند.

با رعایت نکات ایمنی این اتفاق رخ نخواهد داد و کارشناسان ما نیز با تمام دقت این امر را انجام می دهند.

گاهی اوقات باید پس از سم پاشی منزل نکاتی را رعایت نمود که این اقدامات بسته به نوع سمپاشی متفاوت هستند لذا کارشناسان ما پس از اتمام عملیات سمپاشی بطور کامل آموزش و توضیحات لازم را خدمت شما خواهند داد.

در سم پاشی منازل صورت گرفته توسط شرکت پگاه تمام موجودات و حشرات موذی از بین خواهند رفت.

بر اساس متراژ، مساحت منزل، نوع حشره و نوع سم های به کار رفته، هزینه ها متغیر هستند و نمی‌توان هزینه ثابتی را برای سم پاشی منزل در نظر گرفت. لطفا برای دریافت مشاوره رایگان در رابطه با قیمت و هزینه سمپاشی منزل با سمپاشی پگاه تماس بگیرید.

 

زمان مناسب برای سمپاشی منازل
زمان مناسب برای سمپاشی منازل

 

عوامل موثر در تعیین قیمت سمپاشی

در تعیین قیمت سمپاشی منازل کارشناسان شرکت سمپاشی پگاه توجه شمارو به نکات گفته شده جلب می کنند.

ابعاد منزل:

ابعاد منزل یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت سمپاشی منزل است. منازل بزرگتر نیاز به مقدار بیشتری از مواد شیمیایی و زمان بیشتری برای انجام کار دارند، بنابراین هزینه بیشتری نیاز دارند.

نوع حشرات:

نوع حشراتی که در منزل شما وجود دارند نیز تاثیرگذار در قیمت سمپاشی است. برخی از حشرات مثل مورچه‌ها و پشه‌ها با استفاده از محلول‌های ضد حشرات معمولی کنترل می‌شوند، در حالی که برای کنترل حشراتی مانند سوسک‌ها و مورچه‌های چوبی نیاز به محلول‌های قوی‌تر و زمان بیشتری داریم که به تبع آن هزینه بیشتری دارد.

 میزان و نوع آلودگی:

میزان و نوع آلودگی در منزل شما نیز تاثیرگذار در قیمت سمپاشی است. در صورتی که منزل شما بیش از حد آلوده باشد، نیاز به استفاده از محلول‌های قوی‌تر و زمان بیشتری برای انجام کار داریم که به تبع آن هزینه بیشتری نیاز است.

 تعداد سطوح و اتاق‌ها:

تعداد سطوح و اتاق‌های منزل نیز تاثیرگذار در قیمت سمپاشی است. بیشترین قیمت سمپاشی برای منازلی است که دارای بیشترین تعداد سطح و اتاق هستند.

مناطقی که دارای بیشترین آلودگی به حشرات هستند، هزینه بیشتری برای سمپاشی دارند.

تعیین قیمت سمپاشی منازل به عوامل مختلفی بستگی دارد.هر شرکت سمپاشی قیمت‌های مختلفی برای خدمات خود اعلام می‌کند. برخی از شرکت‌ها قیمت را بر اساس متراژ منزل، نوع حشرات و میزان آلودگی، تعداد سطوح و اتاق‌ها، و محل واقع شده منزل تعیین می‌کنند. همچنین، بعضی شرکت‌ها هزینه‌ای ثابت برای هر منزل در نظر می‌گیرند.

ارائه خدمات با کیفیت

قیمت سمپاشی منازل نباید تنها فاکتور تصمیم‌گیری شما باشد. باید مطمئن شوید که شرکتی که انتخاب می‌کنید، مجوزهای لازم برای انجام کار را دارد و از محلول‌های شیمیایی ایمن و مجاز استفاده می‌کند. همچنین، باید به تجربه و تخصص کارکنان شرکت و نحوه انجام کار توسط آنها نیز توجه کنید.

برای انجام سمپاشی منزل به شرکت‌هایی با تجربه و مجوزهای لازم مراجعه کنید و قیمت‌های آنها را با هم مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را برای خودتان انجام دهید. همچنین، پس از انجام سمپاشی، به نکات ایمنی و پیشگیری از بروز مسمومیت‌های شیمیایی توجه کنید.

سمپاشی منازل یکی از موارد مهمی است که برای حفظ سلامتی و بهداشت خانواده‌ها باید به آن توجه کرد. شرکت سمپاشی پگاه با استفاده از مواد شیمیایی موثر و متعارف، خدمات سمپاشی منازل را ارائه می‌دهد.

در ادامه به برخی از مزایای سمپاشی منازل توسط شرکت سمپاشی پگاه اشاره خواهیم کرد:

  • کنترل حشرات و آفات: سمپاشی منازل، به کنترل آفات و حشرات در منازل کمک می‌کند. با استفاده از مواد شیمیایی مناسب، می‌توان حشراتی مانند مورچه، مگس، کنه، سوسک و غیره را از منازل دور نگه داشت.
  • حفظ بهداشت و سلامت: سمپاشی منازل، به حفظ بهداشت و سلامت خانواده‌ها کمک می‌کند. با کاهش تعداد حشرات و آفات در منازل، احتمال بروز بیماری‌هایی مانند آلرژی، آسم و غیره نیز کاهش می‌یابد.
  • نابودی رویداد: سمپاشی منازل، به نابودی رویداد می‌کمک کرده و از افزایش تعداد حشرات و آفات جلوگیری می‌کند. با کاهش تعداد حشرات و آفات در منازل، احتمال بروز آسیب‌هایی به اثاثیه خانه نیز کاهش می‌یابد.
  • افزایش راحتی و آرامش: سمپاشی منازل، به افزایش راحتی و آرامش خانواده‌ها کمک می‌کند. با دور نگه داشتن حشرات و آفات، احساس راحتی و آرامش در منازل افزایش می‌یابد.
  • استفاده از مواد شیمیایی موثر: شرکت سمپاشی پگاه از مواد شیمیایی موثر و متعارف برای سمپاشی منازل استفاده می‌کند. این مواد شیمیایی به سلامتی انسان و محیط زیست آسیب نمی‌رسانند و می‌توانند به کنترل حشرات و آفات در منازل کمک کنند.

در نهایت، سمپاشی منازل با توجه به مزایای ذکر شده، به حفظ سلامت و بهداشت خانواده‌ها کمک می‌کند و باید به صورت دوره‌ای و منظم انجام شود. شرکت سمپاشی پگاه با داشتن تجربه و تخصص لازم، خدمات سمپاشی منازل را با کیفیت و کیفیت بالا ارائه می‌دهد و می‌تواند به حفظ بهداشت و سلامت خانواده‌ها کمک کند. برای استفاده از خدمات سمپاشی منازل توسط شرکت سمپاشی پگاه، می‌توانید با پشتیبانی مشتریان تماس حاصل کرده و با کارشناسان شرکت در خصوص نحوه انجام سمپاشی و هزینه‌های آن، مشورت کنید.

سمپاشی منازل یکی از خدمات مهمی است که بسیاری از افراد برای حفظ سلامت و بهداشت خانه و خانواده خود، انجام می‌دهند. برای انجام این کار، انواع مختلف سم‌ها و شیمیایات موجود هستند که هر کدام از آنها برای نوع خاصی از حشرات و موجودات مزاحم کاربرد دارند.

از جمله انواع سم‌های موجود برای سمپاشی منازل می‌توان به حشره کش‌های پودری، اسپری، کنسانتره و غیره اشاره کرد. هر کدام از این انواع سم‌ها دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند و برای شرایط و نیازهای خاص شما ممکن است یکی از این انواع بیشترین مفیدی را داشته باشد.

سم‌های پودری معمولا برای حشره زدایی در دیوارها، کف و سقف منازل به طور موثر عمل می‌کنند. این سم‌ها با استفاده از گردگیرهای دستی به درزها و شکاف‌های دیوار تزریق می‌شوند و باعث حشره‌زدایی در این مناطق می‌شوند.

سم‌های اسپری نیز برای حشره زدایی گیاهان آپارتمانی، سطل زباله، لوازم خانگی و انواع سطوح موثر است. این اسپری‌ها به دلیل خاصیت سرعت گسترش در محیط، حشره‌زدایی محیط را به سرعت انجام می‌دهند.

کنسانتره‌ها نیز از انواع سم‌های موجود برای سمپاشی منازل هستند. این نوع سم باید قبل از استفاده رقیق شود و سپس در مناطق مورد هجوم حشره‌ها اسپری شده و یا محل را به آن آغشته کرد. با استفاده از کنسانتره‌ها می‌توان به راحتی حشرات را از مناطق مختلف منزل، از جمله در کف، دیوار، درب و پنجره دور کرد.به طور کلی، برای سمپاشی منازل، از انواع مختلف سم‌های پودری، اسپری، کنسانتره و غیره استفاده می‌شود. هر یک از این انواع سم‌ها دارای خواص و مزایای خاص خود هستند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنم:

سم‌های پودری:

سم‌های پودری جزء انواع مختلف سم‌های موجود برای سمپاشی منازل هستند. این نوع سم برای حشره‌زدایی در دیوارها، کف و سقف منازل به طور موثر عمل می‌کند. این سم‌ها با استفاده از گردگیرهای دستی به درزها و شکاف‌های دیوار تزریق می‌شوند و باعث حشره‌زدایی در این مناطق می‌شوند.

سم‌های اسپری:

سم‌های اسپری نیز یکی از انواع مختلف سم‌های موجود برای سمپاشی منازل هستند. این نوع سم برای حشره‌زدایی گیاهان آپارتمانی، سطل زباله، لوازم خانگی و انواع سطوح موثر است. با استفاده از این سم‌ها می‌توان به راحتی حشرات را از مناطق مختلف منزل، از جمله در کف، دیوار، درب و پنجره دور کرد.

کنسانتره‌ها:

کنسانتره‌ها نیز از انواع سم‌های موجود برای سمپاشی منازل هستند. این نوع سم باید قبل از استفاده رقیق شود و سپس در مناطق مورد هجوم حشره‌ها اسپری شده و یا محل را به آن آغشته کرد. با استفاده از کنسانتره‌ها می‌توان به راحتی حشرات را از مناطق مختلف منزل، از جمله در کف، دیوار، درب و پنجره دور کرد.

در هر صورت، برای انتخاب نوعی سم برای سمپاشی منازل، باید با توجه به نوع حشرات و موجودات مزاحم، محیط منزل، شرایط جوی و سایر عوامل، تصمیم گیری کنید. همچنین، باید به دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های تولیدکنندگان بیشتر ادامه بده و فروشندگان سم‌ها توجه کنید و در هنگام استفاده از سم‌ها، از تجهیزات حفاظتی مانند دستکش، ماسک و عینک استفاده کنید.

علاوه بر انتخاب نوعی سم مناسب، برای انجام سمپاشی منزل باید نکاتی را رعایت کنید. اولین نکته این است که قبل از انجام سمپاشی، باید منزل را از حشرات پاک کنید و محیط را برای استفاده از سم آماده کنید. همچنین، باید از انواع مختلف سم‌ها به طور مناسب استفاده کنید و توجه داشته باشید که مقدار زیادی از سم ممکن است برای سلامتی شما و خانواده‌تان مضر باشد.

در ضمن، برای جلوگیری از بازگشت حشرات و موجودات مزاحم، باید از روش‌های پیشگیری مانند تعویض پوشش‌های بسته شونده در درب‌ها و پنجره‌ها، رفع شکاف‌ها و درزها و تمیز کردن منزل به طور مرتب استفاده کنید.

برای انجام سمپاشی منزل بهتر است از خدمات شرکت‌های معتبر و دارای مجوز استفاده کنید. این شرکت‌ها معمولا به دلیل تجربه و تخصص کافی در این زمینه، می‌توانند نوعی سم مناسب را برای شرایط خاص شما تعیین کنند و با استفاده از تجهیزات حفاظتی و روش‌های مطمئن، سمپاشی منزل شما را انجام دهند.

در کل، سمپاشی منازل یکی از راه‌های مهم برای حفظ سلامت و بهداشت خانه و خانواده است. با انتخاب نوعی سم مناسب و رعایت نکات ایمنی و پیشگیری، می‌توانید از حشرات و موجودات مزاحم در منزل خود کنترل گردید و برای سلامتی خود و خانواده‌تان مراقبت کنید.
سمپاشی منزل ممکن است برای حیوانات خانگی مضر باشد. برخی از سم‌های استفاده شده در سمپاشی منازل می‌توانند برای حیوانات خانگی مضر باشند و در برخی از موارد حتی ممکن است باعث مرگ حیوانات شوند.

بنابراین، برای حفاظت از حیوانات خانگی در هنگام انجام سمپاشی منزل، باید اقدامات ایمنی لازم را انجام داد. مثلاً، باید حیوانات خانگی را از منطقه سمپاشی دور کرد و به یک مکان دیگر منتقل کرد تا زمانی که سم در منزل فعالیت می‌کند، مستقر نشوند. همچنین، پس از انجام سمپاشی، باید منزل را به طور دقیق و کامل تهویه کرد تا احتمال هرگونه آلودگی یا مسمومیت برای حیوانات خانگی کاهش یابد.

همچنین، در صورتی که قصد انجام سمپاشی منزل را دارید و حیوان خانگی دارید، بهتر است با وترینر یا دامپزشک خود مشورت کنید تا نوعی سم مناسب را برای شرایط خاص حیوانات خانگی‌تان تعیین کند و از ایمنی آن‌ها مطمئن شوید.

بیشتر بدانید:آیا می دانید بهترین زمان سمپاشی خانه چه زمانی است؟

تایم مناسب برای سمپاشی منزل بهترین زمان صبح زود یا عصر روز است. شرکت سمپاشی پگاه در طی 24 ساعت شبانه روز آمادگی پاسخگویی به سوالات و مشاوره حرفه ایی در خصوص انواع سمپاشی به ویژه سمپاشی منازل می باشد .این زمان‌ها دمای هوا کمتر است و احتمال بارش باران نیز کمتر است که باعث می‌شود سمپاشی بهتر و موثرتر انجام شود. همچنین، در زمان سمپاشی، بهتر است از باد ضعیف و آرام استفاده کرد و در صورت امکان درب‌ها و پنجره‌ها را بسته نگه داشت تا سم‌ها به داخل منزل نفوذ نکنند.
برای انجام سمپاشی منزل بهتر است قبل از آن چند اقدام انجام داده شود تا عملیات سمپاشی بهتر و موثرتر انجام شود. این اقدامات عبارتند از:

  • پاکسازی منزل: قبل از انجام سمپاشی، باید منزل را به طور کامل پاکسازی کنید تا حشرات و موجودات دیگری که ممکن است در منزل وجود داشته باشند، از بین بروند. برای این کار، می‌توانید از محصولات شستشوی منزل استفاده کنید و محوطه را به طور کامل تمیز کنید.
  • حذف منابع غذایی: حشرات و موجودات مزاحم به دنبال منابع غذایی هستند، بنابراین قبل از انجام سمپاشی، باید منابع غذایی را از منطقه سمپاشی حذف کرد. این منابع غذایی می‌توانند غذاهای رها شده، کیک و شیرینی‌ها، میوه‌های فراوان و غیره باشند.
  • بستن درها و پنجره‌ها: قبل از انجام سمپاشی، باید درها و پنجره‌ها را بسته نگه داشت تا سم‌ها به داخل منزل نفوذ نکنند.
  • تهویه دقیق: پس از انجام سمپاشی، باید منزل را به طور دقیق و کامل تهویه کرد تا احتمال هرگونه آلودگی یا مسمومیت کاهش یابد.

انجام این اقدامات قبل از سمپاشی منزل، باعث می‌شود عملیات سمپاشی بهتر و موثرتر انجام شود و احتمال بازگشت حشرات و موجودات مزاحم کاهش یابد.
پس از انجام سمپاشی منزل باید منزل را به طور دقیق و کامل تهویه کرد. این کار برای حفظ سلامتی شما و سایر ساکنان منزل ضروری است، زیرا انواع سم‌های استفاده شده در سمپاشی منزل ممکن است برای انسان‌ها مضر باشند و باقیمانده آن‌ها در هوا می‌تواند برای مدت طولانی باقی بماند.

برای تهویه منزل پس از سمپاشی، می‌توانید پنجره‌ها و درها را باز کنید و فن‌های تهویه هوا را روشن کنید تا هوای داخل منزل با هوای خارج از منزل تعویض شود. همچنین، می‌توانید از یک فیلتر هوای خوب برای تصفیه هوای منزل استفاده کنید.

تهویه منزل پس از سمپاشی ضروری است تا هرگونه سم باقی مانده در هوا کاهش یابد و احتمال هرگونه مسمومیت برای ساکنان منزل کاهش یابد.

سمپاشی منازل یکی از راه‌های مهم برای کنترل آفات و حشرات است که در این روزها به خصوص با شیوع کرونا و بیماری‌های دیگر، بسیار اهمیت دارد.شرکت سمپاشی پگاه در این راستا یکی از بهترین های ایران می باشد که جایگاه ویژه ایی را درصنعت سمپاشی پس از کسب بیش از دو دهه فعالیت بدست آورده .مفتخریم که کارشناسان مجموعه با دانش بروز و تجهیزات مدرن در خدمت شما همراهان گرامی می باشند. سمپاشی منازل می‌تواند به شما کمک کند تا از حشرات و آفاتی مانند مگس، مورچه، مارپیچ، کرم و … که می‌توانند بیماری و آلرژی‌های مختلفی را به انسان منتقل کنند، جلوگیری کنید.

استفاده از سم‌هایی که برای سمپاشی منازل استفاده می‌شوند، باید به صورت دقیق و با رعایت اصول بهداشتی انجام شود. این سم‌ها باید به گونه‌ای انتخاب شوند که بیشترین اثر را برای کنترل آفات داشته باشند و در عین حال برای سلامتی انسان و محیط زیست آسیب زیادی نرسانند.

به طور کلی، سم‌های مورد استفاده برای سمپاشی منازل به دو دسته سم‌های شیمیایی و سم‌های طبیعی تقسیم می‌شوند. سم‌های شیمیایی معمولاً از مواد شیمیایی مصنوعی تهیه می‌شوند و برای کنترل آفات و حشرات بسیار مؤثر هستند. اما برخی از آن‌ها ممکن است برای سلامتی انسان و محیط زیست مضر باشند. بعضی از سم‌های شیمیایی مانند پیرتروئیدها و اورگانوفسفات‌ها ممکن است برای برخی افراد الرژی و تحریک‌های ناخواسته ایجاد کنند.

به عنوان جایگزینی برای سم‌های شیمیایی، سم‌های طبیعی مانند عصاره‌های گیاهی، روغن‌های طبیعی و مواد غذایی مانند سیر، فلفل قرمز و گردو می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. این سم‌های طبیعی علاوه بر این‌که برای سلامتی انسان و محیط زیست مضر نیستند، برای کنترل آفات و حشرات نیز مؤثر هستند.

برای انجام سمپاشی منازل، بهتر است از شرکت‌های مجرب و دارای مجوز استفاده کنید. این شرکت‌ها باید دارای دانش و تجربه کافی در زمینه سمپاشی باشند و سم‌های مورد استفاده را با دقت و با رعایت اصول بهداشتی بهکار گیرند. همچنین، این شرکت‌ها باید از تجهیزات و وسایل بهداشتی مناسب برای جلوگیری از انتقال بیماری‌ها استفاده کنند.

بیشتر بدانید:هزینه سمپاشی منزل چقدر است ؟

مراحل انجام سمپاشی منازل عبارتند از:

بررسی و تشخیص نوع آفت یا حشره در محل
تهیه و مورد استفاده قرار دادن سم‌های مناسب
اعمال سم‌های مناسب در محل مورد نظر با استفاده از تجهیزات مناسب
پس از اعمال سم‌ها، نظافت و ضدعفونی کردن محل
با توجه به شرایط و نیازهای متفاوت، تعداد دوره‌های سمپاشی منازل می‌تواند متفاوت باشد. در برخی موارد، سمپاشی هر چند ماه یکبار کافی است، اما در برخی موارد دیگر ممکن است نیاز به سمپاشی بیشتری باشد.

سمپاشی منازل یکی از راه‌های مهم برای کنترل آفات و حشرات است. با توجه به شیوع کرونا و بیماری‌های دیگر، انجام سمپاشی منازل به صورت منظم و با رعایت اصول بهداشتی، بسیار مهم است. بهتر است این کار را به شرکت‌های مجرب و دارای مجوز واگذار کنید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

بعضی از نکات مهم در مورد سمپاشی منازل توسط شرکت سمپاشی پگاه عبارتند از:

تعیین نوع سم‌های استفاده شده: باید از سم‌هایی که برای کنترل آفات و حشرات مناسب هستند و برای سلامتی انسان و محیط زیست مضر نیستند، استفاده شود. برای این کار بهتر است از شرکت‌هایی که از سم‌های محیط‌زیستی استفاده می‌کنند، استفاده کنید.

  • تعیین زمان مناسب برای سمپاشی: برای انجام سمپاشی منازل، بهتر است آن را در فصل بهار یا پاییز انجام دهید. در این فصل‌ها، حشرات و آفات بیشترین فعالیت را دارند و در نتیجه، سمپاشی موثرتر خواهد بود.
  • رعایت اصول بهداشتی: پیش از اعمال سم‌هایی برای کنترل آفات و حشرات، باید از تجهیزات و وسایل بهداشتی مناسب مانند ماسک، دستکش و کاپشن استفاده شود تا جلوگیری از انتقال بیماری‌ها صورت گیرد.
  • محیط زیست: در انتخاب سم‌های مناسب برای سمپاشی منازل، باید به محیط زیست نیز توجه کرد و از سم‌هایی که برای حفظ محیط زیست مضر نیستند و به زمین و آب‌های زیرزمینی آسیب نمی‌رسانند، استفاده کنید.
  • تاثیرات سم‌های شیمیایی بر سلامت انسان: برخی از سم‌های شیمیایی ممکن است برای سلامت انسان مضر باشند. بنابراین، بهتر است قبل از استفاده از هر نوع سمی، مشورت با متخصصین سلامت انجام شود.
  • ایمنی و احتیاط: برای جلوگیری از خطراتی مانند حساسیت و سوختگی، باید هنگام اعمال سم‌هایی برای کنترل آفات و حشرات، از وسایل ایمنی و احتیاطی مانند ماسک، دستکش و کاپشن استفاده کنید.
  • تاثیرات سم‌های شیمیایی بر محیط زیست: برخی از سم‌های شیمیایی ممکن است برای محیط زیست مضر باشند. بنابراین، بهتر است از سم‌هایی که برای حفظ محیط زیست مضر نیستند و به زمین و آب‌های زیرزمینی آسیب نمی‌رسانند، استفاده کنید.
  • تاثیرات سم‌های طبیعی بر سلامت انسان: برخی از سم‌های طبیعی مانند اسانس‌ها، عصاره‌های گیاهی و دیگر ترکیبات طبیعی ممکن است برای سلامت انسان مفید باشند. بنابراین، بهتر است قبل از استفاده از هر نوع سمی، مشورت با متخصصین سلامت انجام شود.
  • مراقبت از حیوانات خانگی: برخی از سم‌های شیمیایی ممکن است برای حیوانات خانگی مضر باشند. بنابراین، قبل از سمپاشی منزل، باید از محافظت و مراقبت از حیوانات خانگی اطمینان حاصل کنید.
  • انتخاب شرکت سمپاشی: باید از شرکت‌هایی که دارای مجوزهای لازم برای انجام سمپاشی هستند و از سم‌های محیط‌زیستی استفاده می‌کنند، استفاده کنید. همچنین، باید قبل از اعمال سمپاشی، با شرکت سمپاشی پگاه توافق نامه‌ای برای تضمین کیفیت کار و جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی امضا کنید.
  • محافظت از محیط زیست: باید از سم‌هایی که برای حفظ محیط زیست مضر نیستند و به زمین و آب‌های زیرزمینی آسیب نمی‌رسانند، استفاده کنید. همچنین، باید از هدر رفت سم‌هایی که در هنگام سمپاشی به محیط زیست منتشر می‌شوند، جلوگیری کنید.
  • دوره‌های سمپاشی: بهتر است دوره‌های سمپاشی را با توجه به نوع آفت و حشرات، محیط زیست و میزان فعالیت آنها، تعیین کنید. در بعضی موارد، یک بار سمپاشی کافی است و در برخی موارد، باید دوره‌های متعددی از سمپاشی انجام شود.
  • نگهداری از تجهیزات سمپاشی: باید تجهیزات سمپاشی را پس از انجام سمپاشی، با دقت و به درستی نگهداری کرده و در محل‌های مناسب نگهداری کنید. همچنین، باید تجهیزات سمپاشی را برای استفاده بعدی، قبل از استفاده دوباره، تمیز کرده و ضدعفونی کنید.

بهتر است بدانید:بهترین سم برای سمپاشی منازل چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
110 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.j
M.j
2 سال قبل

سلام برای خونه ی 75 متری بخواین سمپاشی کنید چقد هزینه میگیرین؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  M.j

با سلام، جهت اطلاع دقیق از قیمت سمپاشی منزل با شماره های درج شده ما در سایت تماس بگیرید که کارشناسان ما شما رو راهنمایی کنند.

اسماء
اسماء
2 سال قبل

سلام سم پاشی چقد طول میکشه ؟ گفتین حیوانات خانگی نباید تو خونه بمونن …
بخوام سمپاشی کنم تا چند وقت باید گربمو خارج از خونه نگه دارم؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  اسماء

با سلام، مدت زمان سمپاشی خانه بستگی به متراژ خانه دارد و باید حدود 1 هفته حیوانات خانگی دور باشند از منزل.

سهیلا قاسمی
سهیلا قاسمی
2 سال قبل

سلام خسته نباشید
خونه نوساز نیاز به سمپاشی داره؟میخوام قبل از اینکه وسیله بیارم تو خونه سمپاشی کنید خونه رو.

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  سهیلا قاسمی

سلام، ممنون، خیر خونه نوساز نیازی به سماشی ندارد.

Mohammadreza
Mohammadreza
2 سال قبل

سلام
سمپاشی کلی منزل که انجام میدیدن مدل سمتون چیه؟برای مورچست موریانست واسه سوسکه ؟ چیه؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  Mohammadreza

با سلام، بله انجام میدیم، بستگی به نوع سمپاشی داره، از بهترین سم ها برای سمپاشی منزل استفاده می کنیم

کاف گاف
کاف گاف
2 سال قبل

سلام سمت شرق هم خدمات دارین؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  کاف گاف

با سلام، بله، خدمات سمپاشی منزل در شرق تهران هم ارائه میدیم ما.

morgan
morgan
2 سال قبل

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم برای انجام سم پاشی حتما باید خانه تخلیه کامل باشد؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  morgan

سلام، وسایل خیر ، برای سمپاشی خانه فقط کافیه که افراد خارج شوند از خانه

محمد
محمد
2 سال قبل

برای کسی که با آسم مبتلا هستش چه مواردی رو باید رعایت کرد؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  محمد

سلام، تا مدت 2 هفته از منزل دور باشند

مینا
مینا
2 سال قبل

ماندگاری سم چه مقدار است و در اثر چه شرایطی این ماندگاری تحت تاثیر قرار میگیرد؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  مینا

با سلام، بستگی دارد به نوع سم و محیط و حداقل تا چند ماه تاثیر گذار خواهد بود ، در خیلی مواقع هم تا چند سال

سمیه
سمیه
2 سال قبل

سلام خدمت شما.مدت زمان مورد نیاز برای انجام سم پاشی چه مقدار است؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  سمیه

سلام، حداکثر 2 ساعته انجام میشه

داوود
داوود
2 سال قبل

سلام
هزینه سمپاشی به متراژ خونه بستگی داره؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  داوود

سلام، بله به متراژ بستگی داره

داوود خدادوست
داوود خدادوست
2 سال قبل

داوود خدادوست هستم
جهانگرد طبیعت گرد
سمپاشی منزل چقدر هزینش میشع؟

Admin
Admin
2 سال قبل

سلام، بستگی به متراژ خانه دارد

شیلا
شیلا
2 سال قبل

سلام سمپاشی منزل رو آیا تو زمستان انچام بدیم هم تاثیر گذاره؟

Admin
Admin
2 سال قبل
پاسخ به  شیلا

سلام، بستگی به منزل و وضعیت آن دارد، بله خیلی میتونه تاثیر داشته باشه

محمد زاده
محمد زاده
2 سال قبل

سلام خسته نباشید،مواد مورد استفاده برای سم پاشی تولید خودتون هستش؟

نازنین
نازنین
2 سال قبل

سلام میخواستم اقدامات مورد نیاز بعد از سم پاشی رو بدونم

جواد
جواد
2 سال قبل

سلام خسته نباشید اگه خودمون بخوایم سم سوسک بخیریم چی پیشنهاد میکنید؟از کجا میتونیم بخریم

محمدرضا
محمدرضا
2 سال قبل

سلام خسته نباشید…
مطلب مفیدی بود فقط اگر قیمتا رو میشد بزنید عالی بود

احسان
احسان
2 سال قبل

سلام سمت غرب تهران هم خدمات ارائه میدین؟

مهسا نظری
مهسا نظری
2 سال قبل

سلام
چند وقت پیش شرکت سمپاشی اومد سم پاشی کردن الان بازم دوباره سوسک میبینیم توخونه…درسته طبیعیه 2 ماهم نشده سوسک ببینیم؟

مهرنوش
مهرنوش
2 سال قبل

با سلام
مطالب شما در زمینه سم پاشی منازل خیلی کاربردی است

میرزایی
میرزایی
2 سال قبل

خدمات سم پاشی منازل رو در سراسر کشور انجام میدین؟

الیاس
الیاس
2 سال قبل

سلام و وقت بخیر. آیا سمپاشی پگاه در شرق تهران هم خدمات ارائه میدهد؟

ali
ali
2 سال قبل

با سلام مطلب سم پاشی منازل تهران بسیار مفید بود ممنون از شما

میرزایی
میرزایی
2 سال قبل

هزینه ی سمپاشی منزل چگونه محاسبه میشه؟

امیر
امیر
2 سال قبل

قیمت سمپاشی منازل به چه صورت هستش

zeynab
zeynab
2 سال قبل

مطلب خدمات سمپاشی منازل مطلب خوبی بود ممنونم

مبینا
مبینا
2 سال قبل

ممنون از خدمات سم پاشی منازل

فرشید
فرشید
2 سال قبل

سمپاشی در منزل خیلی خوبه از محتوایی که گذاشتید هم ممنون …

فاطمه
فاطمه
2 سال قبل

هزینه سم پاشی منازل برحسب چه مواردی انجام میشود؟

سامان
سامان
1 سال قبل

ممنون از کادر مجرب سایت سم پاشی پگاه

زهره
زهره
1 سال قبل

مقاله خوب بود .ممنونم

صادق زاده
صادق زاده
1 سال قبل

واقعا کلافه بودم از دست سوسک از خدماتتون استفاده کردم دیگه راحت شدم ممنون

ثنا
ثنا
1 سال قبل

قیمت خدمات مجموعه تون خیلی مناسب و مقرون به صرفه است

جواد چشمی
جواد چشمی
1 سال قبل

به کاربران توصیه میکنم از خدمات خوب شما استفاده کنند

سحر
سحر
1 سال قبل

توضیحاتتون در مورد سمپاشی کامله

mari
mari
1 سال قبل

عالی بود

mari
mari
1 سال قبل

سایت خوبی دارین ممنون از مقاله هاتون

زیبا
زیبا
1 سال قبل

خیلی کارتون رو دقیق و با حوصله انجام میدید ممنون

زهره
زهره
1 سال قبل

واقعا حرفه ای هستید. از تیم خوبتون تشکر می کنم.

منا
منا
1 سال قبل

این روز ها با وجود گرما سم پاشی منازل برای از بین بردن حشرات خیلی مهم است  

zamani
zamani
1 سال قبل

کاربردی بود

سارا احمدی
سارا احمدی
1 سال قبل

شرکت سمپاش پگاه خیلی عالی بودن. از پرسنلشون خیلی تشکر میکنم. تمام حشرات موزی ساختمان نابود شدن.

سایه
سایه
1 سال قبل

سلام
خدمات شما جهت سمپاشی منزل بسیار عالی بود.
ممنون/

مبین
مبین
1 سال قبل

مطالبتون در خصوص خدمات سم پاشی منازل بسیار مفید بود.
ممنون

علیرضا
علیرضا
1 سال قبل

این مقاله در خصوص خدمات سمپاشی منازل بسیار مفید بود.

ROM
ROM
1 سال قبل

سلام، هزینه سمپاشی منازل چطور محاسبه می شود؟

عمه کوثر
عمه کوثر
1 سال قبل

خونه ی ما پر مارمولک بود با خدمات سمپاشی منازل شما الان با خیال راحت شبا میخابم

نگین
نگین
1 سال قبل

سمپاشی کار ساده ای نیست که صاحبخونه خودش بخواد انجام بده نیاز به تخصص و ابزار داره …. خوشحالم که می تونم بهتون اعتماد کنم

شاهین
شاهین
1 سال قبل

سلام هزینه سمپاشی منزل 80 متری رو بفرمایید

الهه
الهه
1 سال قبل

در این روزهای گرم تابستان سمپاشی منازل را به شرکت پگاه بسپارید

امید
امید
1 سال قبل

ممنون از خدمات سمپاشی منزل که انجام دادین عالی بود

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات