سم برای پشه کوره | سمپاشی پگاه
  • شماره تماس 09121504524
  • ایمیل : sprayer.pegah@gmail.com

بهترین سم برای پشه کوره چیست؟

شرکت سمپاشی پگاه > مقالات آموزشی > بهترین سم برای پشه کوره چیست؟
بهترین سم برای پشه کوره چیست؟

استفاده از سم برای پشه کوره شاید یکی از تضمینی ترین و بهترین راه حل ها برای دور کردن آن ها از محل زندگی شما باشد. تمامی پشه ها و به ویژه پشه کوره قابلیت بالایی در مکیدن خون گرم داشته و می توانند ناقل بسیاری از انواع بیماری های ویروسی، انگلی و باکتریایی باشند، پس بسیار ضروری است که برای از بین بردن پشه کوره از هیچ اقدامی دریغ نکنیم.

راهکار های کنترل پشه ها کوره

یکی از مهمترین مراحل دفع پشه کوره از محیط اطراف آشنایی با چرخه زندگی، منبع تغدیه، و زمان تکثیر این حشره است، با کسب اطلاعات لازم در رابطه با این حشره خونخوار می توان سم مخصوص برای از بین بردن پشه کوره را انتخاب نموده و با استفاده از این سم برای پشه کوره آن را ریشه کن نمود.

پشه کوره ها معمولا به دنبال گرم شدن هوا در فصل بهار و به ویژه تابستان ازدیاد پیدا کرده و در اطراف آب های راکد، سطل های زباله و دهانه فاضلاب های خانه تکثیر می یابند. در محیط خانه نیز این حشرات معمولا در قسمت های تاریک و مرطوب پنهان می شوند تا در زمان مناسب از خون گرم انسان ها تغذیه کنند.

بهترین زمان و فصل سمپاشی پشه کوره

از آنجایی که هر کدام از حشرات در فصل خاصی از سال شروع به ظاهر شدن می کنند قاعدتا بایستی زمان سمپاشی آنها نیز متفاوت باشد ولی در حالت کلی اکثر آنها و به ویژه پشه کوره ها در آغاز فصل گرما شروع به تکثیر و تخم گذاری می نمایند بنابراین استفاده از سم برای پشه کوره ها با روش سمپاشی در فصل اردیبهشت توصیه می شود.

شرکت پگاه با سابقه درخشان و با به کار گیری نیروهای متخصص و متبحر در امر سمپاشی ساختمان، سمپاشی رستوران، سمپاشی هتل، سمپاشی ادارات، سمپاشی آمفی تئاتر و سمپاشی منازل به شما کمک می کند.

بهترین نوع سم برای از بین بردن پشه کوره

روش خانگی

روش های متنوعی برای از بین بردن پشه کوری و دفع آنها از محیط اطراف وجود دارد که از انواع آنها می توان به روش های خانگی که با استفاده از برخی مواد معطر که به مانند سم ضد پشه کوره عمل کرده و آنها را هر چند برای مدت کوتاه از محیط اطرافتان دور می کنند و یا استفاده از برخی اسپری های حشره کش و روش های سمپاشی اشاره کرد.

از جمله مواد طبیعی که به عنوان سم برای پشه کوره عمل کرده و در دفع آنها تاثیر بسزائی دارند می توان به سنبل هندی، به کار بردن انواع پودرهای دافع که در صورت ترکیب شدن با شمع Linalool به هنگام سوخت شمع بویی ایجاد می شود که حشرات را از شما دور خواهد کرد اشاره کرد.

حشره کش ها

از دیگر روش ها برای خلاصی از شر پشه کوره ها استفاده از انواع حشره کش هاست. اسپری های دارای بیفنترین از جمله سم مخصوص برای پشه کوره ها هستند که برای دفع پشه ها استفاده می شوند.

حشره کش حاوی ماده فعال آلفا سایپرمترین نیز یکی دیگر از محصولاتی است که به عنوان سم برای پشه کوره عمل کرده و جزء قوی ترین سم برای پشه کوره به حساب می آید که علاوه بر پشه ها با طیف وسیعی از سایر آفات چون کک و سمپاشی سوسک نیز به مبارزه می پردازد.

انواع متعددی از سایر حشره کش ها چون دلتامترین و Temprid 75 نیز نوعی از سم برای از بین بردن پشه کوره ها به حساب می آیند که می توان با اسپری کردن آن ها در محیط های کوچکی چون محیط خانه، مغازه یا حتی هواپیما ها برای مدتی از شر این حشرات گزنده و مزاحم خلاص شد.

پس حضور پشه ها فقط محدود به محیط های داخلی خانه نشده و در محیط های باز چون حیاط و فضاهای اطراف خانه نیز به وفور یافت می شوند که برای نابود کردن پشه کوره ها در این شرایط بهترین روش استفاده از سمپاشی منازل و آپارتمان ها است.

سمپاشی

در میان تمامی این روش ها قطعا استفاده از روش های سمپاشی با استفاده از قوی ترین و بهترین سم برای پشه کوره یکی از مطمئن ترین و تضمینی ترین راههای دفع این حشرات مزاحم خواهد بود، که شناسایی و ترکیب دوزهای مناسب و همچنین تعیین بهترین سم برای کشتن پشه کوره کار افراد عادی نبوده و نیازمند یک فرد متخصص است.

استفاده از دستگاه مه پاش برای سمپاشی یکی از موثرترین راهها برای از بین بردن این حشرات است، ولی نکته حایز اهمیت اینجاست که بایستی قبل از سمپاشی حتما منبع تغذیه این پشه ها را از بین برد سپس قوی ترین سم برای کشتن پشه کوره را به صورت ذرات مه با دستگاههای مخصوص در فضای اطراف پراکنده کرد. این روش استفاده از سم برای پشه کوره برای فضاهای باز و فضاهای با متراژ بالا کاربرد دارد.

سخن آخر 

یکی از بهترین شرکت های سمپاشی آپارتمان و منازل در تهران گروه سمپاشی پگاه است که در صورت درخواست شما ابتدا با اعزام کارشناس به محیط و شناسایی منشاء و یا محل تکثیر و اختفای این حشرات با انتخاب بهترین سم برای کشتن پشه کوره اقدام به سمپاشی محیط می نمایند. می دانید که انتخاب سم مناسب پشه کوره یکی از تخصصی ترین کارهایی است که با استفاده از دانش و تجربیات افراد باتجربه امکان پذیر است.

همواره یکی از اصلی ترین نگرانی های ساکنین ساختمان ها این است در محل زندگی آن ها حشرات مزاحم زاد و ولد کنند. جهت سمپاشی سوسک ریز، سمپاشی موش، سمپاشی کک تهران، سمپاشی ساس، سمپاشی موریانه و سمپاشی مورچه با ما تماس بگیرید.

دفتر مرکزی : ۶۶۰۳۱۴۵۹

تلفکس : ۶۶۰۱۷۲۴۲

شعبه گیشا : ۸۶۰۱۳۵۷۲

شعبه شهرک گلستان : ۴۴۷۳۷۰۳۰

شعبه پاسداران : ۲۲۸۵۹۹۴۶

ارتباط مستقیم : ۰۹۱۲۱۵۰۴۵۲۴

 

پانوشت: سم پاشی منازل، شرکت سم پاشی، خدمات سم پاشی، سمپاشی ساختمان، شرکت سمپاشی موریانه در تهران، شرکت سمپاشی ساس، سمپاشی سوسک

در تهران، سمپاشی غرب تهران، سمپاشی موش تهران، سمپاشی کک تهران، سمپاشی حشرات، سمپاشی سوسک، سمپاشی سوسک ریز، سمپاشی سوسک کابینتی،

سمپاشی و ضدعفونی، سمپاشی ادارات، سمپاشی رستوران، سمپاشی هتل، سمپاشی سالن جلسات، سمپاشی آمفی تئاتر

5/5 - (3 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دودانگه
دودانگه
2 سال قبل

عالی بود ممنون

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات