سمپاشی ماهی نقره ای در سایت سمپاشی پگاه
  • شماره تماس 09121504524
  • ایمیل : sprayer.pegah@gmail.com

سمپاشی ماهی نقره ای

شرکت سمپاشی پگاه > مقالات آموزشی > سمپاشی ماهی نقره ای

همواره وجود حشرات در زندگی یکی از دغدغه های بزرگ برای انسان ها است و آن ها همیشه دنبال راهی برای نابودی و از بین بردن این حشرات هستند. یکی از حشراتی که وجودش در منازل و یا مکان های عمومی دیگر باعث خطر و آسیب به محیط و همچنین مردم می شود ماهی نقره ای است. شرکت سمپای پگاه با سمپاشی ماهی نقره ای و با متخصصین خود می کوشد تا آسایش و راحتی را به مردم به ارمغان آورد.

ماهی نقره ای

ماهی نقره ای حشره ای است که دارای بدنی پهن، بدون بال و چشم های مرکب است. روی بدن آن لکه های نقره ای رنگ و آبی وجود دارد و دارای عمر طولانی است. محل زندگی این حشره بیشتر در سینک ظرفشویی و یا وان حمام می باشد و این حشره روزها استراحت می کند و شب ها فعالیت میکند. ماهی نقره ای هنگامی که شرایط محیط برایش مناسب باشد به دنبال غذا و سرپناه می گردد و به محیط اطراف آسیب می رساند.

این حشرات معمولا چوب خوار هستند و از آفات مهم درختان و فضای سبز به شمار می روند. این نوع حشرات به وسیله استفاده از رطوبت و مواد قندی چوب می توانند عمل تجزیه را انجام دهند.

تغذیه ماهی نقره ای

ماهی نقره ای از مواد قندی که حاوی نشاسته و هیدرات کربن هستند تغذیه می کند. در این صورت میزان آسیبی که  به مواد غذایی و اجناس پروتئین دار، کربوهیدرات ومواد قندی مانند گوشت و کاغذ و لباس و …. می رسانند بسیار زیاد است و به همین دلیل سمپاشی ماهی نقره ای از اهمیت بالایی برخوردار است.
برای جلوگیری از رشد این گونه ازحشرات باید رطوبت محیط را کنترل کنیم. این حشرات تمایل زیادی به دمای بالا 32 درجه دارند، به همین دلیل این حشرات در شیرینی پزی ها و نانوایی ها اصلا دیده نمی شوند.

بیشتر بدانید:خدمات سمپاشی منازل

چگونه می توان از آسیب های ماهی نقره ای جلوگیری کرد؟

1- بکوشیم همواره رطوبت محیط را کاهش دهیم.
2-برای جلوگیری ازتکثیر آن بهداشت محیط را رعایت نمایید.
3- مواد غذایی دارای کربوهیدرات، پروتئین و مواد قندی را در محیط رها نکنید.
4-اطراف وسایلی که با حرارت سرو کار دارند را ببرسی کنید و وتمیز نگه دارید.

نکاتی در مورد سمپاشی ماهی نقره ای

1-برای تشخیص اولیه آفت با کارشناسان تماس بگیرید.
2-با کمک گرفتن از کارشناسان نوع آفت و نوع سم را مشخص کنید.
3-نمی توان فقط با گذاشتن طعمه برای آفات، آن ها را از بین برد.
4-همه ی منافذ ، درزها وخوردگی های چوب باید پوشانده شود.
5- روزهایی که باد شدید است، مزارع را سمپای نکنید.
6- اگر به سمپاشی چند مرحله ای نیاز بود حتما اقدام به سمپاشی مجدد نمایید.

پپشگیری و کنترل ماهی نقره ای

اگر با حمله ی حشره ماهی نقره ای در منازل خود مواجه شدید، برای پیشگیری و کنترل آن ها باید در قدم اول تعداد آن ها را بررسی کنید و همچنین راه ورود آن ها به داخل منزل را بیابید. آن ها می توانند از طریق محیط بیرون، توسط وسایل و یا خود شما وارد منازل شوند و اگر تعداد آن ها کم باشد احتمالا توسط وسیله ای و یا توسط شما وارد شده اند. اگر تعداد آن ها  زیاد بود، حتما از محیط بیرون وارد خانه شدند و باید تمرکز خود را روی بیرون از منزل جمع کنید. سیلورفیش ها می توانند به راحتی و با سرعت از دیوارها بالا بروند و از طریق درزها و شکاف های موجود در درب ها ، پنجره ها و شیروانی وارد خانه شوند. سپس با سمپاشی ماهی نقره ای توسط شرکت سمپاشی معتبر از شر آن خلاص شوید.

بیشتر بدانید:سمپاشی ساس در تهران

روش های جلوگیری از ورود ماهی نقره ای به منازل

  1. خانه را خشک و تمیز نگه دارید.
  2. تمامی شکاف ها و ترک های دیوارها را پر کنید.
  3. رطوبت خانه را کم کنید.
  4.  دمای خانه را خنک نگه دارید.
  5. کاغذهایی که کاربرد ندارند را دور بریزید.
  6. برای نگهداری از مواد غذایی دقت کافی را داشته باشید.
  7. منابع غذایی آن ها را از بین ببرید.

بیشتر بدانید:هزینه سمپاشی منزل چقدر است ؟

بهترین سم کشنده ماهی نقره ای

این سم به عنوان یک سم بسیار قوی در زمینه دفع و کشتن حشره ماهی نقره ای به کار می رود. سم را می توانید در شکاف ها و درزها ی خانه، بر روی دیوارها و لوازم منزل ،لوازم چوبی، در و پنجره ها، بر روی فرش و قالیچه، کف پوش منازل و …  بریزید. این سم باعث نابودی کامل ماهی نقره ای می شود و بوی بسیار ناچیز دارد و به حالت اسپری اعمال می شود. فرمول آن بر پایه ی آب است و به همین دلیل هیچ نوع لکه بر روی پارچه و سطوح بر جای نمی گذارد.

سخن آخر

ماهی نقره ای معمولا در اماکن تجاری مانند ادارات، فروشگاه ها و کتابخانه ها که مواد غذایی کافی در آنجا یافت می شود زندگی می کنند. آن ها اغلب از طریق کارتن های مقوایی و کتاب های قدیمی به این اماکن راه پیدا می کنند و در بدو ورود خود را پنهان می کنند و بعد از پیدا کردن غذای مورد علاقه خود به آن نزدیک می شوند.

شما می توانید از مشاورهای رایگان ما استفاده کنید و با کارشناسان شرکت سمپاشی پگاه در ارتباط باشید. ما می کوشیم تا با سمپاشی ماهی نقره ای در تمامی اماکن مانند منازل، ادارات و دیگر مکان های عمومی شما را از شر آن نجات دهیم.

بهتر است بدانید:بهترین سم برای سمپاشی منازل چیست؟

امتیاز دهید...
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
باران
باران
1 سال قبل

این مقاله در خصوص سمپاشی ماهی نقره ای بسیار مفید بود.
ممنون

نغمه
نغمه
1 سال قبل

سمپاشی ماهی نقره ای خیلی عجیب بود

ارین
ارین
1 سال قبل

مقاله سمپاشی ماهی نقره ای جالب بود.

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات