سمپاشی کارخانجات لبنی در سایت سمپاشی پگاه
  • شماره تماس 09121504524
  • ایمیل : sprayer.pegah@gmail.com

سمپاشی کارخانجات لبنی

شرکت سمپاشی پگاه > مقالات آموزشی > سمپاشی کارخانجات لبنی
سمپاشی کارخانجات لبنی

سمپاشی کارخانجات لبنی در سایت سمپاشی پگاه به تحلیل آن می پردازیم.

جانوران موذی با ورود به  کارخانه نه تنها از نظر بهداشتی مشکلاتی را به وجود می آورند بلکه از نظر صنعتی نیز با قرار گرفتن درون دستگاه یا محیط کار، تولید را متوقف می نمایند و یا به انبارها هجوم برده (مخصوصاً انبارهای مواد لبنی) و بیماریهای مختلفی را منتقل می کنند. قبل از انجام سمپاشی کارخانجات لبنی بایستی موارد بهسازی رعایت گردد و در صورت مشاهده جانوران موذی بعد از بهسازی سمپاشی انجام  خواهد گرفت.

موارد بهسازی قبل از انجام سمپاشی کارخانجات لبنی به شرح ذیل می باشد:

-تمام منافذ، درزها، خوردگی چوب و داخل ساختمان بسته شود.

-جهت جلوگیری از حمله آفات باید قبل و بعد از انبار مواد غذایی، محیط را سمپاشی کرده، توجه داشته باشید سمپاشی بعد از ساعات اداری صورت پذیرد.

-در صورت موجود بودن مواد لبنی در انبار، در صورت امکان مواد لبنی از سالن یا انبار خارج یا حتما بصورت کاملا بهداشتی پوشانده شود.

– در کارخانجات حضور خزندگان و جوندگان باعث اختلال در کار ماشین آلات می شود، حشرات، جوندگان و پرندگان برای اینکه سرپناهی داشته باشند لانه سازی و ایجاد سوراخ و منافذ در سقف و دیوار می کنند.

همچنین جوندگان با جویدن سیم باعث آتش سوزی می شوند و خیلی وحشتناک تر حضور یک قسمت از بدن آفات در محصولات بسته بندی شده کافی است که برند یک شرکت را نابود کن.

بعنوان مثال موش با خوردن و جویدن نیمه کاره مواد لبنی باعث صدمه به تولیدات شرکت یا کارخانه می شود و یا سوسک ها در انتقال بیماریهایی مانند اسهال خونی می شوند و یا مگس نیز باعث انتقال بیماریهای باکتریایی می شود.

بهتر است بدانید:سمپاشی زندان

دلایل لزوم سمپاشی کارخانه و کنترل حشرات و جوندگان در صنایع و کارخانجات

سمپاشی کارخانجات لبنی

  • رفع  اختلال در کار ماشین آلات با سمپاشی کارخانجات

بارها اتفاق افتاده است که وجود برخی از خزندگان و جوندگان در کارخانجات باعث توقف تولید شده است به عنوان مثال فرض کنید یک مار به زیر یک دستگاه می‌رود.

اپراتور به منظور حفظ جان خود دستگاه را خاموش می‌کند و از سایر کارگران هم کمک می خواهد تا بتوانند مار را از محل دور کنند و یا آن را از بین ببرند.

در برخی مواقع که حتی تلاش ها نتیجه هم نمی دهد و مدیران شرکت مجبور می شوند از آتش نشانی برای رفع این مشکل کمک بخواهند  که باعث می شود ساعت ها تولید متوقف شود.

  • رفع خطر آتش سوزی و ایجاد خفگی در کارخانه ها به کمک سمپاشی

حشرات و جوندگان و پرندگان برای اینکه سرپناهی برای خود داشته باشند لانه سازی می کنند.

موارد متعددی پیش آمده است که این موجودات با ساخت لانه در منافذ و دودکش ها باعث برگشت گاز ناشی از وسایل گرم کننده مثل منواکسید کربن شده اند و باعث ایجاد مسمومیت ناشی از منواکسید کربن و یا حتی مرگ کارکنان شده اند. این رفتار حشرات و جوندگان باعث آتش سوزی نیز شده است

  • آسیب به محصولات نهایی شرکت و برند شرکت

این مشکل بیشتر برای صنایع غذایی اتفاق می‌افتد. فکر کنید یک عدد کیک یا همبرگر خرید می کنید.

موقعی که در آن را باز می کنید با صحنه مشمئز کننده مدفوع یه جونده مثل موش و یا دست و پای له شده سوسک مواجه می شوید.

این گونه اخبار خیلی سریع در شبکه های اجتماعی انتشار پیدا می کند و شما می‌توانید در کمتر از چند ساعت فیلمی که از این صحنه گرفتید را در تلگرام فراگیر کنید.

و این یعنی نابود شدن برند یک شرکت که سالها برای آن زحمت کشیده است این موضوع در مواقعی می تواند حتی منجر به ورشکستگی یک صنعت و بیکار شدن تعداد زیادی از کارگران شود.

 

  • ایجاد فاجعه ایمنی

کارگرانی را فرض کنید که در ارتفاع روی یک میله آهنی مشغول به کار هستند.ناگهان یکی از کارگران سر می خورد و از ارتفاع به پایین پرت می‌شود. موضوع مورد بررسی قرار می گیرد. این مسئله حتی در ارزیابی ریسک واحد ایمنی و بهداشت هم مورد توجه قرار نگرفته است. بررسی های مکرر یک دلیل ساده را برای مرگ و یا نقص عضو دائمی این کارگر بیان می کند.

بیشتر بدانید:خدمات سمپاشی و ضدعفونی


خلاصی از حشرات و جوندگان در صنایع غذایی به کمک سمپاشی کارخانه و واحد تولیدی

صنعت تولید و بسته بندی مواد غذایی یک صنعت بسیار رقابتی است که نیازمند سختگیرانه ترین استانداردهای ایمنی و بهداشت و کیفیت است. وجود آلودگی مواد غذایی ناشی از فعالیت حشرات و جوندگان تاثیرات منفی بالایی بر جذب مشتری در این صنعت می گذارد. شرکت سمپاشی پگاه آمادگی خود را برای همکاری با شرکتها،صنایع و کارخانجات جهت کنترل حشرات و جوندگان اعلام می دارد.

سمپاشی کارخانجات لبنی از کارهای چالش بر انگیز و پر اهمیت برای مدیر یک کارخانه است تا بتواند حافظ سلامت جان و مال خود و کارکنان باشد و از خسارات مالی و جانی هم جلوگیری کند.

برای دریافت چنین خدماتی از بهترین شرکت سمپاشی درخواست کنید تا به صورت تخصصی از سموم مخصوص هر حشره استفاده کنند زیرا اگر این امر به صورت غیر اصولی و خارج از استاندارد انجام شود باعث هدر رفتن وقت و هزینه می شود.

 

سازمان های بین المللی توصیه کرده اند که دستورالعمل سمپاشی کارخانه برای کنترل و ریشه کنی حشرات و جوندگان در کارخانجات، کارگاه ها و صنایع می بایست توسط متخصصین بهداشت محیط و حشره شناسی تدوین شود

زیرا این افراد با سیکل زندگی حشرات آشنا هستند و در مورد سموم و استفاده از آنها و نکات مهم دیگر اطلاعات کافی دارند.

لازم به ذکر است که در این عملیات باید تمام مراحل شناسایی، طعمه گذاری، مسدود کردن کلنی های غیر فعال و جمع آوری و معدوم سازی لاشه ها جزو این خدمات هستند.

بیشتر بدانید:راه های تشخیص ساس

بهترین شرکت سمپاشی کارخانجات

سمپاشی کارخانجات لبنی

آسیب دیدن مواد اولیه، تجهیزات، دستگاه ها و سایر محصولات از مشکلات کارخانه ها است که به خاطر وجود حشرات به وجود می آید. ورود مواد اولیه از جاهای مختلف به ویژه گمرک ها، فضای باز اطراف کارخانه ها، .وسعت زیاد فضای کارخانه ها، پناهگاه بودن برای حشرات و جوندگان و…. از مهم ترین عوامل حضور و رویت انواع حشرات و جوندگان در کارخانه ها می باشد.

کنترل این حشرات و جوندگان یا حذف آنها از محیط کاری نیازمند اجرای یک برنامه حرفه ای سمپاشی است

که این امر فقط و فقط تخصص بهترین شرکت سمپاشی کارخانجات می باشد که دارای مهارت و تجربه بالایی است.

شرکت سمپاشی پگاه یکی از معتبرترین و شناخته ترین شرکت ها در تهران و کرج و حومه می باشد که دارای کادری با تجربه و تجهیزات پیشرفته است که هر نوع حشره و جانوری را با سموم مخصوص به صورت کاملا تضمینی و مطمئن با قیمت مناسب از بین می برد.

 

بهتر است بدانید:سمپاشی کارخانجات صنعتی
امتیاز دهید...
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOHAMMAD
MOHAMMAD
1 سال قبل

مقاله سمپاشی کارخانجات لبنی بسیار کاربردی بود ممنونم از مقاله خوبتون

احسان
احسان
1 سال قبل

سمپاشی کارخانجات لبنی توسط سمپاشی پگاه به طور اصولی انجام می پذیرد

مسعود
مسعود
1 سال قبل

سمپاشی کارخانجات لبنی خیلی کار درستیه

نادیا
نادیا
1 سال قبل

مقاله مفیدی بود

nafas
nafas
1 سال قبل

مقاله سمپاشی کارخانجات لبنی خیلی کاربردی بود ممنون از محتوای خوبتون.

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات