هزینه سمپاشی منزل | بهترین قیمت سمپاشی خانه | سمپاشی پگاه
  • شماره تماس 09121504524
  • ایمیل : sprayer.pegah@gmail.com

هزینه سمپاشی منزل چقدر است ؟

شرکت سمپاشی پگاه > مقالات آموزشی > هزینه سمپاشی منزل چقدر است ؟

هزینه سمپاشی منزل یکی از فاکتورهای مهمی است که در تمایل افراد به سمپاشی منازل و خلاص شدن دائمی از شر انواع حشرات موذی تاثیر دارد. در صورت مواجهه با هر نوع حشره مزاحم در محل کار و یا آپارتمان های مسکونی بهتر است در سریعترین زمان ممکن قبل از تکثیر شدن آن ها اقدام به از بین برنشان بنمایید.

 

بهترین راه ها برای جلوگیری از ورود حشرات به منزل 

یکی از سولاتی که شاید مهم ترین سوال قبل از انجام سمپاشی در خانه ها باشد این است که قیمت سمپاشی منازل چقدر است؟ ما در ادامه تمام عوانل تاثیر گذار در هزینه های سمپاشی را به طور کامل توضیح می دهیم . 

یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از ورود حشرات، تمیز کردن قسمت های مختلف خانه و بستن تمامی منافذ ورود انواع موجودات موذی به داخل خانه است.

به عنوان مثال تمامی مجاری آب، اطراف دریچه تهویه، زیر و داخل کابینت ها معمولا محل های مناسبی برای زندگی این حشرات است که در صورت کنترل مرتب و پاکیزه نگه داشتن آنها امکان نفوذ حشرات به خانه وجود نخواهد داشت.

در صورت مشاهده هر نوع حشره در خانه و احساس نیاز به سمپاشی می توانید با از طریق یک تماس تلفنی با مجموعه سم پاشی پگاه خدمات لازم را دریافت نمایید.

قیمت سمپاشی منازل در 1400 به فاکتورهای متعددی چون متراژ محل، نوع آلودگی، نوع ساخت ساختمان، میزان تکثیر و گسترش حشرات، مدت زمانی که این موجودات موذی در خانه رویت شده اند و سابقه قبلی سمپاشی در منزل وابسته می باشد.

نکات موثر در تعین هزینه سمپاشی منزل:

قطعا مساحت و متراژ محیط تنها عامل موثر در برآورد قیمت سمپاشی منزل نیست، پر واضح است که سم پاشی یک محل یکپارچه و بدون اتاق و گوشه های متعدد بسیار راحت تر و در زمان کمتری نسبت به یک خانه با همان مساحت انجام می گیرد.

قیمت سمپاشی منازل تهران بسته به اینکه مبله باشد یا خالی از اثاث نیز با هم فرق خواهد کرد. چون سمپاشی خانه های مبله به مراتب پر زحمت تر و پیچیده تر از خانه های بدون اسباب است.

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت سمپاشی برای منازل :

متراژ و مساحت محلی که مورد سمپاشی قرار می گیرد

قیمت سمپاشی منازل با توجه به ابعاد و مساحت ساختمان متغیر است ولی بهتر است بدانید که در صورت پایین بودن متراژ منزل از پایین ترین حد، تعرفه سمپاشی منازل به قیمت کف محاسبه میشود.

نوع آلودگی

منظور از نوع آلودگی در واقع گونه ای از حشره است که در خانه رویت شده است، معمولا به دلیل شرایط مخصوص سمپاشی و نیز سم اختصاصی به کار رفته برای هر جانداری، بسته به نوع حشره  هزینه سمپاشی منزل نیز متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال هزینه سمپاشی خانه برای سوسک فاضلاب و ساس تختخوابی یکسان نمیباشد. سوسک ها یکی از معمول ترین حشراتی هستند که برای خلاصی از شر آنها از روش سمپاشی حشرات استفاده می شود.

این حشرات گونه های مختلفی دارند که از انواع ریز آنها که تحت عنوان سوسک های کابینتی شناخته می شوند تا انواع درشت آنها که سوسک های آمریکایی نامیده می شوند متفاوتند و محل زندگی هر یک از آنها نیز فرق می کند و بسته به نوع آنها سم های مختلفی برای از بین بردن آن ها به کار می رود که در قیمت سمپاشی منازل در تهران اثر می گذارد.

سابقه سمپاشی در محیط

سابقه سمپاشی در محیط و سمپاشی ساختمان از این نظر در هزینه سمپاشی منزل تاثیر گذار است که اگر فرد بدون داشتن آگاهی های لازم اقدام به پراکندن سم در محیط اطراف کرده است قطعا حشرات را در برابر سموم مقاوم تر نموده که در اینصورت تدابیر متفاوتی بایستی برای از بین بردن حشرات  اندیشیده شود.

ولی اگر فرد به طور آگاهانه و با داشتن علم کافی به طور مرتب و با روش صحیح و اصولی محیط اطراف را از وجود حشرات وجانداران موذی پاکسازی کرده باشد قطعا  هزینه سمپاشی منزل معقولتری خواهد داشت.

جنس و نوع ساخت محیط

مسلما نوع ساخت ساختمان و اینکه از چه متریالی ساخته شده است در رشد و تکثیر حشرات تاثیر بسزایی خواهد داشت. به عنوان مثال در محیط چوبی امکان رشد وتکثیر برخی حشرات چون موریانه ها بیشتر از دیوار گچی است بنابراین هزینه سمپاشی منازل بسته به جنس و  نوع ساخت محیط و همچنین کاربری ساختمان با هم فرق خواهند داشت.

نوع کاربری ساختمان

پس از تعیین نوع حشرات مزاحم حال باید به تأثیر نوع کاربری ساختمان در انتخاب سم و نیز اثر آن در هزینه سمپاشی منزل بپردازیم. قطعا برای سمپاشی محل هایی چون رستوران ها و هتل ها از سم هایی که بوی تند و ماندگاری زیادی دارند استفاده نمی شود ولی شاید بتوان همان سم را برای دفاتر اداری بکار برد چون وجود بوی ناچیز سم در ادارات تا حدودی قابل تحمل است ولی برای اماکن فروش یا محل های سرو غذا قطعا غیرقابل تحمل خواهد بود.

تاثیر سم در سلامتی

سلامتی  یکی از عناصر مهمی است که فرد تحت هیچ شرایطی راضی به از دست دادن آن نخواهد بود. به همین دلیل انتخاب یک سمی که تا حدودی کم ضرر بوده و قابلیت جذب کمتری از طریق پوست داشته و نیز خطر جانی بالایی برای افراد نداشته باشد بسیار مهم است و این عامل خود یکی از فاکتورهای دخیل در قیمت سمپاشی منزل است.

در چه فصلی از سال می توان اقدام به سمپاشی منزل نمود؟

فصل پاییز و زمستان یعنی قبل از آغاز فصل گرم به عنوان بهترین زمان برای سم پاشی منازل شناخته می شود. و معمولا زمان استراحت حشرات را بهترین زمان در روز برای سم پاشی در نظر می گیرند.

روش سمپاشی

از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت سمپاشی خانه در تهران روشی است که برای این کار انتخاب می شود. روش های متعددی برای از بین بردن انواع حشرات موذی وجود دارد که استفاده از تکنیک های نوین با دستگاه های نوین یکی از آنهاست که برای از بین بردن کنه کبوتر و کک ها و ساس به کار می رود.

طعمه گذاری، استفاده از سموم شیمیایی خارجی و استفاده از دستگاه مه پاش از دیگر روش های از بین بردن موجودات موذی است که در هزینه سمپاشی منزل تاثیر گذار هستند.

کیفیت سم مصرفی (یک سم خوب باید بتواند که به طور مؤثر و برای مدت طولانی، امکان زندگی و رشد حشرات موذی مورد نظر را از بین ببرد) و دستمزد نیروی کار انجام دهنده عمل سمپاشی نیز از دیگر فاکتورهای موثر در هزینه سمپاشی منازل در تهران است.

دقت داشته باشید که برای این کار بایستی از افراد متخصص کمک بگیرید در غیر اینصورت می توانید خطرات  زیانباری را به وجود آورده و علاوه بر مقاوم کردن حشرات خطرات جانی برای افراد کهنسال و کودکان به بار بیاورید.

سمپاشی پگاه یکی از شرکت های فعال در حوزه سمپاشی است که با استفاده از افراد آموزش دیده ابتدا اقدام به شناسایی حشرات محل نموده و پس از تعیین نوع سم و دوز مورد نیاز که خطری برای افراد در پی نداشته باشد اقدام به سمپاشی محیط می نماید.

بیشتر بدانید:بهترین زمان برای سمپاشی سوسک چه زمانی است؟

در چه فصلی از سال می توان اقدام به سمپاشی منزل نمود؟

فصل پاییز و زمستان یعنی قبل از آغاز فصل گرم به عنوان بهترین زمان برای سم پاشی منازل شناخته می شود. و معمولا زمان استراحت حشرات را بهترین زمان در روز برای سم پاشی در نظر می گیرند.

مزایای استفاده از سمپاشی در منازل

  • هزینه سمپاشی منزل نسبتا معقولتر است.
  • می توان به طور کامل تمامی گوشه ها و نقاط کور خانه را سمپاشی کرده و به طور کامت از شر حشره ها، آفات، موجودات موذی، پشه ها، مورچه ها خلاص شد.
  • در صورت استفاده صحیح با دوز استاندارد از سم هیچ گونه خطرات جانبی نخواهد داشت.
  • تمامی راه های ورود مجدد موجودات موذی به دورن ساختمان را مسدود می کند.
  • در از بین بردن آفات و قارچ هایی که در محیط وجود دارد نیز بی تاثیر نخواهد بود.

در پایان اینکه محل های رشد و شرایط تکثیر این موجودات موذی را محدود نمایید تا از ورودشان به محیط زندگی خود ممانعت کنید، انجام یکسری کارهای روتین و روزانه در این امر بسیار موثر خواهد بود.

به عنوان مثال سطل های زباله یکی از مناسب‌ ترین محیط ها برای زندگی و رشد حشرات محسوب می شوند چون هم رطوبت و هم غذای مورد نیاز این حشرات در آن فراهم است، شما با شستشوی روزانه سطل زباله خود می توانید از تجمع این موجودات در محل زندگی خود بکاهید.

برای کسب راهنمایی های لازم از هزینه سمپاشی منزل خود می توانید با شرکت سمپاشی پگاه تماس حاصل نموده و پس از دادن اطلاعات دقیق درباره نوع حشره، خدمات مربوط به سمپاشی را با بهترین کیفیت، در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید، توصیه اکید می نماییم که به هیچ عنوان بدون مشاوره و به صورت خودسرانه از سموم غیر استاندارد و مضر استفاده نکنید.

سخن آخر 

نکته جالبی که در رابطه با سم پاشی وجود دارد اینست که از این روش تنها برای از بین بردن حشرات موذی مکان های مختلفی چون منازل مسکونی، رستوران ها، ادارات، مهد کودک، شرکت ها، مدارس، انبارها، مزارع کشاورزی، بیمارستان ها و… بکار نمی رود بلکه گاها برای مبارزه با آفات و قارچ ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد، پس قبل از اقدام به سمپاشی بایستی هدف خود از اینکار را تعیین نمایید چرا که در هزینه سمپاشی منزل تاثیرگذار خواهد بود.

 

بهتر است بدانید:اصول سمپاشی منازل

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات