سمپاشی آپارتمان | سمپاشی پگاه
  • شماره تماس 09121504524
  • ایمیل : sprayer.pegah@gmail.com

10 نکته طلایی از نحوه سمپاشی آپارتمان

شرکت سمپاشی پگاه > مقالات آموزشی > 10 نکته طلایی از نحوه سمپاشی آپارتمان
مراحل سمپاشی آپارتمان

نحوه سمپاشی آپارتمان را از شرکت پگاه بپرسید.

حشرات موذی مانند سوسک، پشه، کنه، ساس و… از جمله مشکلاتی هستند که در فصول گرم سال، آرامش و سلامت ما را تهدید می کنند. بسیاری از این حشرات، ناقل بیماری و آلودگی می باشند که به راحتی به انسان منتقل می شود. بعضی از این حشرات و حیوانات موذی، گاز می گیرند و یا نیش می زنند. گاهی هم به وسایل خانه آسیب می رسانند. ساده و مطمئن ترین روش برای از بین بردن این موجودات موذی، سمپاشی می باشد. نحوه سمپاشی آپارتمان بسیار مهم و تاثیر گذار است. سمپاشی ساختمان باید به صورت اصولی و بدون آسیب به محیط زیست انجام شود.

بهتر است بدانید:بهترین سم برای سمپاشی منازل چیست؟

نحوه سمپاشی آپارتمان و نکاتی که باید بدانیم

ممکن است در نگاه اول سمپاشی را کاری آسان بدانید که خودتان بتوانید آن را انجام دهید اما در واقعیت اینطور نیست. برای اینکه بتوانید سمپاشی کنید باید با نوع ترکیبات شیمیایی سموم و دوز آن ها آشنایی کامل داشته باشید و بدانید در چه مکان هایی باید از چه سمی استفاده شود.

در غیر این صورت خسارات جبران ناپذیری به سلامتی خود و خانواده تان وارد می شود. به علاوه، حشرات همچنان در منزلتان حضور خواهند داشت و نسبت به سم مقاوم تر خواهند شد. پس بهتر است این کار را از ابتدا به یک فرد متخصص بسپارید.

امروزه با توجه به مشغله های زیادی که افراد با آن ها سر و کار دارند، همگی به دنبال روش هایی هستند که در کمترین زمان ممکن و به صورت موثر مشکلشان را حل کند.

سمپاشی تخصصی منازل هم از روش های تضمینی می باشد که در کمترین زمان ممکن، مشکل شما را به صورت کامل و ریشه ای بر طرف می کند. از مهم ترین مزایای سمپاشی، افزایش تمیزی و بهداشت در منزل شما می باشد. اگر قصد سمپاشی دارید بهتر است با مطالعه خدمات سمپاشی و ضدعفونی به نکات زیر توجه داشته باشید.

بهتر است بدانید:بهترین زمان سمپاشی خانه

10 نکته در ارتباط با طریقه سمپاشی آپارتمان

طریقه سمپاشی آپارتمان

1 – در نحوه سمپاشی آپارتمان، برای سمپاشی بهترین زمان را انتخاب کنید. مناسب ترین زمان برای سمپاشی، فصل زمستان می باشد. در این زمان حشرات تخم ریزی می کنند و شما با یک سمپاشی کامل و به موقع می توانید این تخم ها را از بین ببرید.

2 – تا جایی که امکان دارد از یک شرکت معتبر برای سمپاشی درخواست کمک کنید و هیچگاه خودتان این کار را اینجام ندهید چون تنها دردسر های سمپاشی را برای خودتان بیشتر می کنید.

3 – در انتخاب شرکت سمپاشی دقت کامل داشته باشید. به طور کلی سمی وجود ندارد که صد در صد بی خطر باشد؛ پس جذب این آگهی های دروغین نشوید.

4 – برای اینکه بتوانید با خیال راحت به شرکت سمپاشی اعتماد کنید، بهتر است به سراغ شرکت هایی بروید که از وزارت بهداشت مجوز رسمی داشته باشند. پیش از اقدام به همکاری، حتما سابقه شرکت و رضایت مشتریان را بررسی کنید.

5 – بهتر است برای اینکه سمپاشی موثری داشته باشید تمام خانه را یکجا سمپاشی کنید. برای مثال اگر قصد دارید یک واحد از ساختمان را سمپاشی کنید ممکن است نتیجه مطلوب حاصل نشود. بهتر است از پشت بام و راه پله ها شروع کنید و در ادامه تمام اتاق ها و حتی زیر زمین را هم به صورت کامل سمپاشی کنید.

6 – در نحوه سمپاشی آپارتمان، سم ها تا زمانی که مرطوب هستند می توانند آلرژی و مسمویت ایجاد کنند به همین دلیل باید تا 48 ساعت پس از سم پاشی اهالی خانه را بیرون و به دور از محل سمپاشی شده ببرید.

7 – برای سمپاشیی نیازی به جمع کردن وسایل خانه نیست. تنها کافیست تا پس از سمپاشی، رختخواب ها را در معرض نور خورشید قرار دهید و تمام پنجره ها را باز کنید تا هوای خانه تهویه و از مشکلات تنفسی جلو گیری شود.

8 – هیچگاه از سمومی که در عطاری برای رفع حشرات موذی است استفاده نکنید. این سموم شیمیایی می توانند برای سلامتی شما و خانوادتان مضر باشد و با ایجاد آلرژی، عفونت و خطرات جدی تر همراه می باشد.

9 – برای سمپاشی از بهترین و مناسب ترین سم برای نوع حشره ای که با آن درگیر هستید استفاده کنید. این کار را بهتر است با مشورت یک کارشناس انجام دهید و هرگز تنهایی اقدام به انجام این کار نکنید.

10 – برای اینکه حشرات را به صورت کامل از بین ببرید، باید تمام مکان های موجود در منزلتان را سمپاشی کنید. در صورتی که یکی از مکان های تجمع این حشرات جا بماند، عملا سمپاشی شما بی فایده می شود چرا که سرعت زاد و ولد این حشرات بالاست و در مدت زمان کوتاهی دوباره در تمام خانه پخش می شوند.

مراحل سمپاشی آپارتمان

در نحوه سمپاشی آپارتمان، ابتدا باید با یک شرکت معتبر در حوزه سمپاشی تماس بگیرید تا کارشناسانشان را برای بررسی محل اعزام کنند پس از تشخیص کارشناس و بررسی نوع حشره ی موجود در منزلتان شناسایی می شود و مسیر های ورود حشرات به منزل را پیدا می کنند.

پس از آن باید مکان های تجمع این موجودات در منزلتان را شناسایی کنند تا بتوانید با استفاده از مناسب ترین نوع سم برای حشره مورد نظر، از شر این موجودات آزار دهنده راحت شوید. در تمام این مراحل کارشناسان متخصص سمپاشی پگاه در کنار شما خواهند بود و تا زمانی که مشکل به صورت کامل حل نشده باشد، به شما کمک خواهند کرد.

شیوه سمپاشی آپارتمان و نوع سم به کار برده شده برای از بین بردن حشرات متفاوت است. برای مثال سم د.د.ت از معروف ترین سمومی است که برای از بین بردن خزندگان کوچک و موش های درون منزل استفاده می شود. برای استفاده از این سم باید تجربه کافی در این زمینه را داشته باشید چرا که در صورت استفاده از دوز نامناسب، آسیب های جدی از جمله سقط جنین و بیماری های عصبی را به همراه دارد.

برای از بین بردن جوندگان مزاحم، تا حد امکان نباید از سموم نباتی استفاده شود. برای از بین بردن این میهمان های ناخوانده باید از سموم شیمیایی با ترکیب مناسب استفاده کنید تا با کمترین تعداد دفعات سمپاشی، مشکل را ریشه کن کنید.

بهتر است بدانید:آیا می دانید که سمپاشی ساس چگونه است؟

آموزش نحوه سمپاشی خانه آپارتمانی       

نحوه سمپاشی آپارتمان   

 همانطور که می دانید میلیون ها نوع از حشرات گوناگون وجود دارد و روش دفع هر کدام از آن ها با دیگری متفاوت است. برای اینکه بتوانید به طور قطعی از شر این موجودات راحت شوید باید سم مناسب برای نوع حشره را بشناسید و از آن استفاده کنید. برای اننتخاب بهترین نوع سم بهتر است از کارشناسان سم شناسی کمک بگیرید تا شما را در این انتخاب راهنمایی کنید.

اولین قدمی که باید برای سمپاشی منزل بردارید، کمک گرفتن از یک کارشناس سمپاشی است. کارشناسان شرکت سمپاشی پگاه می توانند به شما در این زمینه کمک کنند. برای انجام سمپاشی در سمپاشی پگاه، کارشناس سم شناس و حشره شناس ما باید به صورت حضوری به محل مورد نظر بیایند تا بتوانند بهترین سم را با توجه به وضعیت حشرات به شما معرفی کنند.

این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت سپردن کار به افراد بی تجربه و بی اطلاع از نحوه سمپاشی آپارتمان و همچنین استفاده از سم نامناسب و دوز اشتباه، علاوه بر آسیب رساندن به سلامتی خود و اعضای خانواده تان، حشرات نیز در برابر سم مقاوم می شوند.

 

نحوه سمپاشی خانه برای از بین بردن حشرات چگونه است؟ 

همانطور که گفته شد، حشرات موذی از مشکلاتی هستند که در فصول گرم سال به سراغ ما می آیند. مکان مورد علاقه این حشرات برای تجمع درز دیوار، منافذ باز کاغذ دیواری، درز تشک ها، سرویس بهداشتی، حمام و … است.

بعضی از حشرات را می توانید با یک اسپری ساده از بین ببرید اما بعضی مواقع مشکل جدی تر از چیزی است که به نظر می آید و تنها باید با کمک سمپاشی رفع شود. در ادامه به بررسی طریقه سمپاشی خانه ها و نکات آن می پردازیم.

بهتر است بدانید:خدمات سمپاشی سوسک

سمپاشی آپارتمان برای از بین بردن حشرات

در نحوه سمپاشی آپارتمان یا روش های سمپاشی آپارتمان شرکت سمپاشی پگاه با استفاده از به روز ترین متد های موجود در زمینه سمپاشی بهداشتی، بالاترین کیفیت را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. کارشناسان سم شناس پگاه تهران، با استفاده از سموم استاندارد و مورد تایید وزارت بهداشت، درصد احتمال خسارات ناشی از سم پاشی را به کمترین میزان می رسانند.

شرکت سمپاشی پگاه با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه سمپاشی انواع حشرات و موجودات مزاحم، در تمامی مراحل سمپاشی کنار شما خواهد بود. کارشناسان ماهر سمپاشی پگاه با آشنایی کامل با نحوه سمپاشی منازل ، تمامی این حشرات را از بین می برند و آرامش را به منزل شما باز می گردانند.

چطور آپارتمان را سمپاشی کنیم؟ پاسخ این سوال که ” چطور منزل را سمپاشی کنیم” بسیار ساده است. کافیست تا قبل از هر اقدام نا آگاهانه ای، با یک شرکت متخصص در زمینه سمپاشی در تماس باشید و از آن ها کمک بگیرید. سمپاشی خودسرانه و بدون داشتن علم کافی نه تنها مشکل شما را برطرف نمی کند، بلکه باعث می شود تا حشرات در مقابل سم مقاوم شده و فرآنید از بین بردن آن ها پیچیده تر شود.

سخن آخر

مانند هر کار دیگری، بهتر است برای انجام دقیق کار و عوارض کمتر در نحوه سمپاشی آپارتمان، از افراد متخصص همان زمینه استفاده کنیم. شرکت های معتبر سمپاشی مانند شرکت سمپاشی پگاه آماده اند تا با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات، به شما برای رفع انواع حشرات مزاحم مانند ساس، سوسک، کنه، پشه، عنکبوت و… کمک کنند. برای اطلاع بیشتر می توانید به بخش خدمات سمپاشی و ضدعفونی سایت مراجعه کنید.

بهتر است بدانید:خدمات سمپاشی آپارتمان

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوری
نوری
2 سال قبل

بعد سم پاشی، نیاز به شستشو منزل و مکان های سم پاشی شده هست؟

میرزایی
میرزایی
2 سال قبل

مقاله ۱۰ نکته طلایی از نحوه سمپاشی آپارتمانواقع مقاله جالب بود پر از مطالب جدید

میرزایی
میرزایی
2 سال قبل

اگه میخواین نکات اساسی راجب نحوه سمپاشی آپارتمان رو بدونید حتما با دقت این مطلب رو مطالعه کنید

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات