سمپاشی سوسک آشپزخانه | شرکت سمپاشی پگاه
  • شماره تماس 09121504524
  • ایمیل : sprayer.pegah@gmail.com

سمپاشی سوسک آشپزخانه

شرکت سمپاشی پگاه > مقالات آموزشی > سمپاشی سوسک آشپزخانه
سمپاشی سوسک آشپزخانه

سمپاشی سوسک آشپزخانه، یا همان سوسک آلمانی که معمولا در محیط‌های مرطوب و گرم زندگی می‌کنند مانند آشپزخانه، حمام، دستشویی و این محیط برای تخم‌گذاری آن‌ها مناسب است در ادامه برای از بین بردن سوسک ریز  همراه ما باشید

 

سمپاشی سوسک آشپزخانه (سوسک ریز) یا همان سوسری آلمانی German cockroach با نام علمی Blattella germanica و نام‌های مستعار سوسک ریز، سوسک کابینت و سوسک آشپزخانه بصورت زیر است:

 

با استفاده از سموم بهداشتی مخصوص سوسک آشپزخانه طبق دستور العمل های روی بروشور مصرف سم، میزان مشخصی از سم توصیه را با آب سرد رقیق نموده و بعد داخل سمپاش بریزید.

 

سر نازل سمپاش را حالت پخش(زاویه پاشش 45 تا 90 درجه) قرار دهید.

 

دور تا دور محل مورد نظر مثل آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی و حمام سمپاشی را بصورت نواری با عرض 15 تا 30 سانتی متر سمپاشی نمایید.

بعد سر نازل سمپاشی را در حالت سوزنی قرار دهید.

 

داخل کابینت‌ها و محل لولاها، زیر سینک آشپزخانه، خروجی آبروی آشپزخانه و به ویژه خروجی فاضلاب ماشین لباسشویی و ظرفشویی، پشت روشویی سرویس های بهداشتی، پشت و دور تا دور توالت فرنگی، دور تا  دور درب سرویس های بهداشتی و سایر درزها و شکاف های موجود در قسمت های مرطوب و تاریک مکان را سمپاشی کنید.

برای اطلاع از موثر بودن سمپاشی سوسک آشپزخانه، لازم است سمپاشی را 14 روز بعد به همین طریق مجدد تکرار کرد.

تمام مورد ذکر شده در بند 5 را می‌توان با خمیر یا ژل سوسک کش طعمه‌گذاری کرد.

بهتر است بدانید:چگونه حشرات موذی را از خانه دور کنیم؟

 

سمپاشی سوسک آشپزخانه

بهتر است بدانید:سمپاشی سوسک در زعفرانیه

 سمپاشی سوسک آشپزخانه یا سوسک آلمانی

این سوسک‌ها به تمام سموم مقاوم هستند و برای ریشه‌کنی سوسک ریز باید در بازه زمانی مناسب طبق نظر کارشناس که شرکت سمپاشی پگاه با چند دهه خدمت رسانی با افراد متخصص در این حوزه می‌توانید تماس حاصل فرمایید تا از خدمات بی‌نظیر سمپاشی پگاه بهره ببرید؛ از ترکیبی از سموم پیرتیروئیدی و فسفره استفاده کرد و در هر بار سمپاشی ترکیب مورد نظر تغییر کند.

 

 

سوسک آلمانی نسبت به کلره، مقاوم هستند. و از این سموم برای سمپاشی سوسک‌ها نمی‌توان استفاده کرد کارباماتی و پیرتیروئیدی را می توان برای سمپاشی سوسک به کار برد.

 

این سوسک‌ها مهارت زیادی در پنهان شدن درون درز و شکاف‌های کابینت، پشت یخچال، دورن داکت‌های برق دارند و جاهای تاریک، مخصوصا گرم و مرطوب را بیشتر ترجیح می‌دهند.

 

سوسک آلمانی؛ با توجه به درون هر کپسول تخم آن‌ها حدود 40 عدد سوسک وجود دارد و فاصله بین تولد تا بلوغ کم می‌باشد و به سرعت تعدادشان زیاد می‌شود.

 

سوسک ریز بیشتر در آشپزخانه‌های منازل و رستوران‌های بیمارستان‌ها، کارخانجات مواد غذایی، یافت می‌شود. در اثر سمپاشی غیر اصولی سوسک ریز نه تنها مقاوم‌تر می‌شوند بلکه باعث انتشار بیشتر آن‌ها میگردد.

 

سمپاشی سوسک آشپزخانه

 

 

نکته؛ سوسک آلمانی به سرعت مقاوم می‌شود و شما با خرید سموم غیر کارشناسی از سم فروشی‌ها مشکل خود را بیشتر و بزرگتر می‌کنید.

جهت حفظ سلامتی خود و خانواده از سمپاشی خودسرانه علیه هر گونه حشره‌ای به ویژه حشره ساس و سوسک ریز آلمانی خودداری کنید. این سموم بیشتر کشاورزی بوده و باعث مقاوم شدن حشرات و بروز حساسیت‌های تنفسی و پوستی می‌شود.

برای دریافت اطلاعات و مشاوره تخصصی و هماهنگی جهت اعزام کارشناس و سمپاشی تضمینی با شماره ۰۹۱۲۱۵۰۴۵۲۴ تماس حاصل فرمایید شرکت سمپاشی پگاه شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به شما هم میهنان عزیز می‌باشد

بیشتر بدانید:سمپاشی سوسک ریز آلمانی

امتیاز دهید...
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
منا
منا
1 سال قبل

سمپاشی سوسک آشپزخانه یکی از اصلی ترین کارهاست چون اگه از بین نره سریع زیاد میشه

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط منا
امیر قاسمی
امیر قاسمی
1 سال قبل

سمپاشی سوسک آشپزخانه خیلی جامع و کامل بود

کریم پور
کریم پور
1 سال قبل

عالی بود مقالتون

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

خدمات سمپاشی سوسک آشپزخانه عالیه

سایه
سایه
1 سال قبل

مقاله ی سمپاشی سوسک آشپزخانه عالی بود. ممنون

رها
رها
1 سال قبل

سمپاشی سوسک آشپزخانه واقعا تاثیر گذاره و نتیجه ش بی نظیره

نادین
نادین
1 سال قبل

این خدمات سمپاشی پگاه خیلی عالیه

پونه
پونه
1 سال قبل

واقعا سمپاشی اشپزخانه خیلی نیازه ممنون از سایت خوبتون.

نگین
نگین
1 سال قبل

من از سمپاشی سوسک در آشپزخانه راضی بودم همشون تارومار شدن

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات