سوسک کابینتی | سمپاشی پگاه
  • شماره تماس 09121504524
  • ایمیل : sprayer.pegah@gmail.com

روش خلاص شدن از سوسک کابینتی

شرکت سمپاشی پگاه > مقالات آموزشی > روش خلاص شدن از سوسک کابینتی
سوسک

سوسک ها یکی از چندش آور ترین موجوداتی هستند که هر کسی از دیدن آن ها ناخودآگاه به وحشت می افتد، یکی از انواع آنها سوسک کابینتی است که همانطور که از اسمش هم پیداست در داخل کابینت ها بیشتر رویت می گردد.

وقتی شما یکی از این موجودات کثیف را که خود ناقل انواع بیماری ها هستند مشاهده کردید می توانید منتظر دسته ی دیگر از آنها نیز باشید چرا که احتمال قوی مدت زیادی است که در پشت دیوارهای خانه شما کمین کرده اند.

حتما برای خلاص شدن از شر سوسک کابینتی روش های مختلفی را امتحان کرده اید در این مقاله قصد داریم شما را با راحتترین راه های خلاصی آشنا سازیم، پس با ما همراه باشید.

 چگونه سوسک های کابینتی را نابود کنیم؟

راه های متعددی برای از بین بردن همیشگی سوسک ریز کابینتی وجود دارد، یکی از مطمئن ترین و موثرترین این راهها استفاده از روش سمپاشی است. سم پاشی سوسک کابینتی یکی از کارهای تخصصی است که بایستی آن را به افراد متخصص واگذار نمایید، یکی از شرکت های معتبر در زمینه سمپاشی و ضدعفونی محل های مختلف، تیم سمپاشی پگاه است، که شما می توانید برای دفع سوسک های ریز کابینتی محل های زندگی و کار خود به آن ها اعتماد نموده و از زندگی بدون حضور سوسک کابینتی لذت ببرید.

علاوه بر روش سم پاشی، بسیاری دیگر از روش های خانگی و ساده برای نابود کردن سوسک ریز کابینتی و سمپاشی سوسک ریز وجود دارد که در مطلب زیر به آنها اشاره خواهیم نمود.

 

انجام فعالیت های روزمره برای خلاص شدن دائمی از شر سوسک کابینتی

قطعا یکی از ساده ترین روش ها تمیزکاری و مرتب نگه داشتن کابینت هاست به طوری که عاری از هر نوع باقی مانده مواد غذایی در زمین و یا کابینت ها باشند تا هیچ موجودی اعم از سوسک کابینتی در جستجوی غذا به سمت محل های زندگی شما روانه نشود.

پس بدین منظور بهتر است به طور روزانه کف خانه، زیر و پشت وسایل آشپزخانه را پاکسازی کنید و از به کار بردن کارتن یا ساک های پلاستیکی که محل مناسبی برای مخفی شدن سوسک ها هستند بپرهیزید.

تمیز کاری با سرکه برای ضدعفونی کردن محل، نگهداری مواد خوراکی در ظرف های در بسته ای که امکان نفوذ هوا به آن وجود ندارد، بیرون بردن مداوم و روزانه زباله ها، اطمینان از چکه نکردن هر کدام از شیرهای آب از جمله کارها و فعالیت های روزانه ای هستند که در صورت توجه به آنها از نفوذ هر نوع موجود موذی مثل سوسک های ریز کابینتی به خانه های شما ممانعت می کند.

بهتر است بدانید:چگونه سوسک فاضلاب را از بین ببریم

روش های خانگی برای دفع سوسک کابینتی

در ادامه مطلب قصد داریم چندین روش خانگی برای نابود کردن سوسک های ریز کابینتی عنوان نماییم که در صورت بهره بردن از آنها به احتمال قوی از شر این موجودات خلاص خواهید شد.

استفاده از ترکیب بوره و شکر

با مخلوط نسبت 3 به 1 بوره و شکر، می توانید ترکیبی بسازید که در کشتن سوسک های ریز کابینتی و دفع آنها بسیار موثر عمل می کند، چگونگی عمل این ترکیب به این صورت است که سوسک کابینتی برای تغذیه به سمت شکر جذب شده و از مخفیگاهش به بیرون کشانده می شود و سپس با خوردن بوره که برای سوسک ها سمیت بالایی دارد آنها را به سمت مرگ می کشاند.

اسید بوریک

شما می توانید با استفاده از نسبت ۱:۲:۱ از اسید بوریک، آرد، و پودر کاکائو طعمه‌ای طبیعی برای سوسک کابینتی درست کرده و در نزدیکی محل ورود و خروج سوسک ها مثل پشت یخچال و زیر آن، اطراف سطل زباله، قرنیزهای آشپزخانه و یا سرویس های بهداشتی  قرار دهید.

تفاله قهوه 

گفته می شود پودر قهوه خود ترکیبی موثر در از بین بردن سوسک های ریز کابینتی است، پس توصیه می شود پس از آماده سازی قهوه خود تفاله آن را به جای دور ریختن در محل های ورود و خروج سوسک کابینتی بریزید تا از هجوم آنها پیشگیری کنید.

البته اگر شما جزء افرادی هستید که از وجود هر نوع ماده یا ذراتی در کف آشپزخانه یا قسمت های دیگر ساختمان خوشتان نمی آید و یا در محل های عمومی کار میکنید که امکان چنین اقداماتی وجود ندارد قطعا بهترین و آسانترین راه برای شما درخواست سمپاشی سوسک از شرکت هایی چون شرکت سم پاشی پگاه خواهد بود تا بدون هر نوع کثیف کاری و در کمترین زمان شما را از شر سوسک های ریز کابینتی خلاص نمایند.

خاک دیاتومه

خاک دیاتومه یکی از مواد طبیعی است که خود دارای خاصیت پاک کنندگی است و یک راه موثر و کارساز برای خلاص شدن از شر سوسک های ریز کابینتی است.

سایر روش های کارساز 

البته روش های موثر متعددی برای از بین بردن سوسک های ریز کابینتی وجود دارد که از جمله آنها می توان به استفاده از آمونیاک که یک ماده تحریک کننده قوی است و بوی خاص آن به عنوان دافع حشرات عمل می کند، یا استفاده از تله خیار، به این صورت که خیار را در یک ظرف آلومنیومی در مسیر سوسک ها قرار دهید اشاره کرد.

تله وازلین نیز در خلاص شدن از شر سوسکها به طور موثر عمل می کند بدین ترتیب که یک قاشق غذاخوری از وازلین را روی مقوا قرار داده و چند تکه مواد غذایی شیرینی که سوسک ها را به خود جذب می کند روی آن قرار دهید، خواهید دید که سوسک  به آن جذب شده و نهایتا در تله وازلین به دام می افتد.

استفاده برخی گیاهان و موادی که بوی تندی دارند نیز در دفع این آفات موثر عمل می کند، مثل قرار دادن یک حبه سیر یا برگ بو در مسیر تردد سوسک ها.

با اینهمه بدون شک یکی از راحت ترین و ایمن ترین راه ها برای از بین بردن سوسک ها سمپاشی است که حتما بایستی کار را به کاردان و متخصص در این زمینه سپرد، در غیر اینصورت ممکن است علاوه بر بی تاثیری در دفع سوسکها، خسارات جانی نیز برای افراد پیش بیاورد.

شما می توانید با برقراری تماس با شرکت های مجاز سم پاشی از جمله سمپاشی پگاه اقدام به پاکسازی و ضدعفونی کردن و سمپاشی منزل و محل های زندگی خود بنمایید.

بیشتر بدانید:سمپاشی سوسک کابینت

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات