سمپاشی موش در درکه | شرکت سمپاشی پگاه
  • شماره تماس 09121504524
  • ایمیل : sprayer.pegah@gmail.com

سمپاشی موش در درکه

شرکت سمپاشی پگاه > مقالات آموزشی > سمپاشی موش در درکه
سمپاشی موش در درکه

سمپاشی موش از جمله فعالیت های تخصصی شرکت سمپاشی پگاه میباشد که این خدمات شامل تمام مکان های مسکونی، اداری و تجاری و صنعتی و … می باشد.

موش ها جزء دسته جانوران جوندگان پستاندار می باشند. این حیوانات تقریباً در همه جای خشکی های کره زمین به استثنای قسمتهایی از دو قطب یافت می شوند. این دسته بزرگترین دسته از پستانداران هستند که شامل 2500 گونه است.

 

این جانور دارای دندان های پیشین در هر فک می باشد که به دلیل رشد دائمی نیاز به جویدن مدام دارند تا این دندان ها بواسطه جویدن، سائیده شده و کوتاه و تیز باقی بمانند. به همین دلیل خسارات وارده از سوی این جانوران تنها به مواد غذایی محدود نمی شود و گاهی در بسیاری از محیط ها تجهیزات انبارها، تأسیسات کارخانجات، کابل های برق و مخابرات را نیز تخریب می کنند.

انواع موش ها

سمپاشی موش در درکه
سمپاشی موش در درکه

 

موش هایی که وارد محیط هایی مثل خانه ، کارخانجات، بیمارستان ها، آشپزخانه ها و رستوران ها و یا حتی هتل ها می شوند دارای انواع مختلفی دارند. به همین دلیل برای موفقیت در پروسه سمپاشی موش در مرحله اول نیاز است که نسبت به انواع موش ها آشنایی داشته باشیم:

1. موشی نروژی یا قهوه ای

این موش ها نام های مختلفی دارند و شما ممکن است این نوع موش ها را با نام هایی مثل موش صحرایی، موش کشتی یا موش بندر بشناسیدکه بیشتر در محیط هایی مثل تأسیسات، فاضلاب ها، کانال های زیر زمینی، انبارهای کارخانه های صنعتی و مواد غذایی دیده می شوند.

2. موش سیاه یا موش سقف

این موش ها بدلیل داشتن جثه ای بزرگ و سنگین و قدرت بدنی بالایی که دارد، به آسانی از ارتفاع بالا می روند. حتی تله های چسبی هم جوابگوی این نوع از موش ها نیست و به راحتی می توانند از روی آن ها عبور کنند.

 

3. موش خانگی

این موش ها در بسیاری از ساختمان های مسکونی و کارخانجات وجود دارند. این موش ها حتی از سوراخی به قطری سانتی متر هم قابل عبور هستند.

هر موش خانگی توانایی این را دارد که 60 موش دیگر را به وجود آورد. این موش ها به منبع آب خاصی نیاز ندارند  یا آب مورد نیاز بدن خود را از آب درون مواد غذایی میگیرند.

 

امروزه موش ها بیشتر در ساختمان های مسکونی و کارخانجات وجود دارند.و ناقل بیماری هایی مانند تب راجعه، زرد زخم، سالک، طاعون و.. می باشند. یکی از موثرترین راههای مبارزه با این جانوران ،سمپاشی می باشد که در سمپاشی موش در درکه به صورت حرفه ای انجام می شود.

 

شناسایی انواع موش به استفاده مناسب از نوع سموم و رسیدن هر چه سریعتر به نتیجه مطلوب کمک میکند .کارشناسان ما در مجموعه سمپاشی موش در درکه از مجموعه تخصصی سمپاشی پگاه با تخصص خود در زمینه شناخت انواع سموم ، بهترین خدمات را در زمینه سمپاشی موش ارائه میدهند.

سمپاشی موش در درکه
سمپاشی موش در درکه

قوی ترین سم برای سمپاشی موش کدام است؟

سمپاشی موش در درکه
سمپاشی موش در درکه

سموم به دو گروه حاد و تک دوز مثل فسفر دوزنگ و مزمن یا آنتی کواگولانت مثل وارفارین و راکومین تقسیم می شوند. پودر های سمی را نیز در مسیر رفت و آمد موشها می پاشند و موشها هم در این مسیر ازطریق تماس و از طریق لیسیدین خود سم را دریافت می کنند .

از سموم مایع هم در مناطق کم آب و گرم و خشک استفاده می شود.از سموم دور کننده مثل تیرام و سیکلو هگزامید نیز در ساخت بسته بندی و کارتن مواد غذایی ، انباری و روکش سیمهای برق و تلفن استفاده می شود.

از سموم گازی نیز مثل سیانور، متیل بروماید هم برای سمپاشی موشهای صحرایی که دارای سوراخهای متعدد و عمیق هستند استفاده می شود.

در سمپاشی برای از بین بردن موش های خانگی نیاز به استفاده از سموم قوی و آسیب رسان نیست. زیرا سموم قوی را نمی توان در محیط های زندگی انسان استفاده کرد.استفاده غیر اصولی از این سموم هم می تواند سلامت انسان را به خطر بیندازد.

در سمپاشی موش راه های مختلفی از جمله طعمه های خانگی و تله موش های الکترونیکی مورد استفاده قرار میگیرند.اگر به دنبال بهترین سم موش هستید ،که از نظر اقتصادی به صرفه هم باشد .در کوتاهترین مدت زمان ممکن موش ها را نیز از بین ببرد و برای انسان و وسایل خطرناک نباشد ،و همچنین تضمینی نیز باشد.با متخصصین ما در سمپاشی موش در درکه تماس حاصل نمائید.

متخصصین ما در شرکت سمپاشی پگاه برآنند تا خدمات سمپاشی را در کوتاهترین زمان ممکن و با کیفیت و دقت بالا به همه شما عزیزان ارائه دهند.با ما بهترین را تجربه کنید.

سمپاشی پگاه در زمینه انواع سم پاشی اعم از  سمپاشی سوسک، سمپاشی موش، سمپاشی حشرات، سمپاشی کک، سمپاشی موریانه، سمپاشی مورچه، سمپاشی ساس،سمپاشی پشه و … به مشتریان خود خدمات صد در صد تضمینی میرساند.

امتیاز دهید...
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نرگس
نرگس
1 سال قبل

سمپاشی موش در درکه مقاله کاربردی و خوبی بود.

علی
علی
1 سال قبل

نیاز به سمپاشی سوسک در درکه داشتم که از سایت سمپاشی پگاه کمک خواستم و نتیجه خوبی گرفتم

محسن
محسن
1 سال قبل

سمپاشی موش در درکه رو حتما به سمپاشی پگاه بدید.

آنیتا
آنیتا
1 سال قبل

مقاله مفیدی راجع به سمپاشی موش بود

محمد امیر
محمد امیر
1 سال قبل

مقاله مفیدی در جهت شناسایی انواع موش ها و روش مقابله با آنها

زیبا
زیبا
10 ماه قبل

مطلب بسیار آموزنده ای بود، ممنون از سمپاشی پگاه.

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات