سمپاشی سوسک مبلمان
  • شماره تماس 09121504524
  • ایمیل : sprayer.pegah@gmail.com

سمپاشی سوسک مبلمان

شرکت سمپاشی پگاه > مقالات آموزشی > سمپاشی سوسک مبلمان
سمپاشی سوسک مبلمان

این مقاله به ضرورت سمپاشی سوسک مبلمان و معرفی شرکت سمپاشی پگاه در این زمینه می پردازد.

آیا سوسک ها در مبلمان هم پنهان می شوند؟

سوسک ها توانایی پنهان شدن در کوچکترین فضاها را دارند. سوسک ها به دلیل داشتن بدن نرم و توانایی تغییر شکل تقریباً به هر جایی می توانند وارد شوند. حتی می توانند از شکاف های افقی کوچکتر از یک چهارم قد خود عبور کنند. آنها این کار را با فشرده کردن اسکلت بیرونی خود انجام می دهند.سوسک‌ ها در هر جایی که احساس امنیت پیدا کنند پنهان می ‌شوند و ترجیح می ‌دهند شب، هنگام تاریکی برای غذا و آب بیرون بیایند. اگر سوسک ‌ها مبلمان را در نزدیکی منابع آب و غذای یعنی آشپز خانه و حمام ببینند، تا زمانی که بتوانند جای مناسب تری پیدا کنند در آن مکان پنهان می ‌شوند. این شرایط موجب می شود سمپاشی سوسک مبلمان بسیار حائز اهمیت باشد.

سوسک ها چه مکان هایی را دوست دارند؟

سوسک ها مکان هایی را دوست دارند که:

  • گرم
  • تاریک
  • ساکت
  • دور از دسترس شکارچیان
  • نزدیک به آب و غذا

باشد.

چون مبلمان مطلوب ترین گزینه برای زندگی سوسک ها نیست، آنها در قسمت های داخلی مبلمان جای می گیرند که به آنها احساس امنیت بیشتری می دهد، اگر مبلمان گرم، کم رفت و آمد و در مکان تاریکی باشد، سوسک ها در آنجا تخم می گذارند. با این حال، اگر از مبلمان به طور منظم استفاده شود، سوسک ها برای مدت طولانی در آن باقی نمی مانند.

سوسک ها در جاهایی مانند:

  • کمد
  • میز تووالت
  • کشوها
  • کاناپه ها
  • تخت و تشک

پنهان می شوند.

کاناپه‌ها معمولا پر از خرده‌های غذا هستند که سوسک ‌ها از آنها تغذیه می‌ کنند. از آنجایی که کاناپه‌ ها به طور مرتب استفاده می‌شوند، به احتمال زیاد سوسک ها قبل از بازگشت به مکان زندگی خود، از کناره‌ های مبلمان غذا جمع آوری می کنند.

سوسک ‌ها در مبلمان مستعمل بیشتر  لانه می کنند، چون چوب قدیمی منبع غذایی است و به این معنی است که آنها مجبور نیستند مرتباً زباله‌ها را جمع ‌آوری کنند.

در اکثر خانه های مدرن، کاناپه به احتمال زیاد نزدیک آشپزخانه است. به همین ترتیب، کمدها و میز توالت معمولاً در اتاق خواب نزدیک به حمام قرار دارند. سوسک ها برای برآورده کردن نیازهای خود به این مناطق جلب می شوند، بنابراین در بسیاری موارد مبلمان شما برای بقای این موجودات انعطاف پذیر  گزینه ی خوبی است.

چگونه متوجه شوید سوسک ها در مبلمان شما هستند؟

متأسفانه، سوسک ‌ها ساکت هستند و خود را در تنگ‌ ترین فضاها قرار می ‌دهند. تشخیص اینکه آیا سوسک ها در مبلمان زندگی می کنند یا نه، آسان نیست، مگر اینکه مصرانه و با جدیت به دنبال آنها بگردید. با این حال، علائمی وجود دارد که توجه به آنها برای کشف موقعیت سوسک ها کمک کننده است.

موارد زیر را بررسی کنید:

مدفوع

هنگامی که مبلمان خود را بررسی می کنید، به دنبال نقاط ریز سیاه یا قهوه ای که شبیه تفاله قهوه هستند، باشید. اگر سوسک داخل مبلمان شما زندگی می کند یا مرتباً به آن سر می زند، در آنجا مدفوع وجود دارد. مقادیر زیاد مدفوع به این معنی است که احتمالاً سوسک ‌های زیادی وجود دارند.

به هیچ مدفوعی بی توجهی نکنید. مدفوع سوسک حاوی پروتئین هایی است که می تواند باعث ایجاد طیف وسیعی از مشکلات جسمی از جمله بیماری های تنفسی، اسهال و آسم شود. مدفوع را با جاروبرقی بکشید یا جارو کنید و محل را ضد عفونی کنید.

پس از اتمام کار، حتما دست های خود را کاملا بشویید، زیرا فضولات سوسک برای انسان مضر است. و برای اطمینان بیشتر از خدمات سمپاشی سوسک مبلمان استفاده کنید.

بوهای نامطبوع

اگر هجوم سوسک ‌ها زیاد باشد، ممکن است متوجه بوی نامطبوع ناشی از ترشحات سوسک‌ ها شوید. سوسک ها عوامل بیماریزای بدبو را پخش می کنند. با گذشت زمان، بو بدتر می شود تا زمانی که بتوانید به راحتی آن را در اطراف خانه خود تشخیص دهید. در چنین زمانی استفاده از خدمات سمپاشی سوسک مبلمان اجتناب ناپذیر است.

دلیل بوی بد سوسک ها این است که اسید اوریک را در چربی خود ذخیره می کنند. آنها همچنین برای برقراری ارتباط با سوسک های دیگر، فرمون از خود . سوسک‌ های مرده بوی بدتری هم می‌دهند، زیرا لاشه‌های آنها اسید اولئیک متصاعد می‌کنند که به آن «بوی بد مرگ» نیز می‌گویند. از این بو برای هشدار دادن به سایر سوسک ها در مورد خطرات استفاده می کنند.

سمپاشی سوسک مبلمان

 

کلونی تخم ها

یکی دیگر از نشانه های هجوم سوسک به داخل مبلمان، وجود تخم سوسک است. سوسک ها به طور متوسط ​​16 تخم در یک زمان می گذارند که همه ی آنها در یک پوشش قرار دارند.

سوسک ها آن پوشش را در مکان های گرم و امن  قرار می دهند که آسیبی به آنها وارد نشود. مبلمان، مکان ایده آلی برای تخم گذاری سوسک است. افراد به ندرت پشت مبلمان را بررسی می کنند، در نتیجه تخم ها کمتر ممکن است آسیب ببینند.

بنابراین، کشوها، کمدها، میز توالت، مبلمان و تخت‌های خود را برای نشانه‌هایی از کولونی تخم سوسک بررسی کنید. و در صورت مواجهه با چنین مواردی بدون از دست دادن وقت از خدمات سمپاشی سوسک مبلمان استفاده کنید.

لکه ها

سوسک ‌ها لکه ‌های چرک قهوه‌ای رنگی روی مبلمان باقی می‌گذارند. علائم معمولاً بلند و نامنظم هستند. این لکه ها را با استفاده از مواد ضدعفونی کننده پاک کنید، اما مراقب باشید که با دست بدون دستکش آنها را لمس نکنید زیرا حاوی عوامل بیماری زا هستند.

آیا سوسک ها مبلمان می خورند؟

سوسک ها مبلمان پلاستیکی را نمی خورند زیرا منبع غذایی ارگانیک نیستند. با این حال، پوسیدگی چوب می تواند بخشی از رژیم غذایی سوسک ها باشد. البته مبلمان قدیمی، آنتیک یا مستعمل بیشتر احتمال پوسیدگی دارد.

چوب های پوسیده نرم تر و راحت تر خورده می شوند. سوسک‌ ها می‌توانند سلولز را هضم کنند. همین به آنها اجازه می‌دهد چوب و سایر مواد درختی مانند کاغذ و مقوا را بخورند. متأسفانه، این بدان معناست که مبلمان چوبی می تواند منبع غذایی برای سوسک ها باشد. سوسک ها می توانند رنگ را بخورند، بنابراین روی مبلمان چوبی لاک الکلی بکشید.

وقتی سوسک ها وارد تخت و تشک می شوند، ممکن است پارچه را بخورند. با این حال، به احتمال بیشتر، سلول های مرده پوست و موهایی که ریخته اید را می خورند. همچنین، اگر در رختخواب غذا بخورید، سوسک ها آن خرده ها را پیدا کرده و می خورند.

چگونه از شر سوسک ها در مبلمان خلاص شویم؟

این تصور خوشایند نیست که سوسک ها در مبلمانی که شما استفاده می کنید زندگی می کنند. همچنین غیربهداشتی است، زیرا سوسک ها دارای طیف وسیعی از بیماری های خطرناک هستند که انسان را بیمار می کند. اگر با هجوم سوسک ها به خانه ی خود مواجه شدید، باید قبل از آنکه دیر شود و آلودگی سوسک ها سلامت اعضای خانواده را به خطر بیندازد به فکر چاره باشید.

خرده‌های غذا و خوراکی روی شکاف‌ کاناپه‌ ها و مبل‌ ها می‌ریزند و سوسک‌ ها را تشویق می کنند که به دنبال آنها بروند. کاناپه را جاروبرقی بکشید و به شکاف هایی که احتمالاً سوسک ها در آن ساکن هستند توجه ویژه ای داشته باشید.

کوسن ها را بردارید و جاروبرقی بکشید. برای بالشتک هایی که دارای زیپ و بالشتک داخل آن هستند، پد را بردارید و پوشش را از داخل به بیرون بچرخانید. اگر کوسن های شما قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند، دستورالعمل های شستشو را دنبال کنید. گرمای آب باعث از بین رفتن سوسک ها و تخم های آنها می شود. با این حال، اگر کوسن ها در هنگام شستشو جمع می شوند، به جاروبرقی ادامه دهید.

کاناپه را برگردانید و زیر آن را جاروبرقی بکشید زیرا سوسک ‌ها به احتمال زیاد در زیر آن جایی که ایمن و تاریک است ساکن می‌شوند. اطمینان حاصل کنید که کیسه یا ظرف جاروبرقی را خالی کرده و به سطل زباله ببرید تا از بازگشت سوسک ها جلوگیری شود.

سمپاشی سوسک مبلمان

 

و در نهایت برای خلاصی همشگی از کابوس سوسک در مبلمان از خدمات تخصص مشاوره و سمپاشی سوسک مبلمان در شرکت های مورد تایید وزرات بهداشت استفاده کنید. شرکت سمپاشی پگاه از جمله ی این شرکت هاست که با بهره گیری از کادر مجرب و ابزارهای مدرن در زمینه های متعددی از جمله سمپاشی سوسک، سمپاشی موش، سمپاشی کک، سمپاشی ساس، سمپاشی موریانه، سمپاشی حشرات موذی، سمپاشی پشه، سمپاشی مورچه، سمپاشی ساس و سمپاشی گال در تمام مناطق تهران به ارائه ی خدمات شبانه روزی می پردازد.

 

 

امتیاز دهید...
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نازیلا
نازیلا
1 سال قبل

چه خدمات جالبی سمپاشی سوسک مبلمان،عالیه

رضا
رضا
1 سال قبل

چه عالی سمپاشی سوسک مبلمان

حامد
حامد
1 سال قبل

مطلب سمپاشی سوسک مبلمان بسیار عالی بود سپاس

اهورا
اهورا
1 سال قبل

خدمات خیلی خوبیه سمپاشی سوسک های مبلمان

farhadi
farhadi
1 سال قبل

سمپاشی سوسک مبلمان مقاله جالب توجهی بود. ممنون بابت اطلاعاتی که میدین

مهدی
مهدی
1 سال قبل

چقدر خدمات متنوعی دارید

مهسا
مهسا
1 سال قبل

سم پاشی سوسک مبلمان رو عالی انجام میدن

نیما
نیما
11 ماه قبل

سمپاشی سوسک مبلمان مطلب کاربردی ای بود ممنون از سایت پگاه

شاهرخی
شاهرخی
11 ماه قبل

سمپاشی سوسک مبلمان دغدغه بدی بود برامون :((

زیبا
زیبا
11 ماه قبل

مطلب بسیار مفید و کاربردی بود، ممنون از سمپاشی پگاه.

بایگانی‌ها

دسته‌ها

اطلاعات